Onderwerp: Heeft iemand tips?
Hallo, nou ik heb dan nu ook een eigen site gemaakt. Wel lastig hoor. Zouden jullie willen kijken en tips zijn van harte welkom!!
Dank jullie wel voor het kijken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Heeft iemand tips?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo, nou ik heb dan nu ook een eigen site gemaakt. Wel lastig hoor. Zouden jullie willen kijken en tips zijn van harte welkom!!
Dank jullie wel voor het kijken
Hoi Sandra,
Ik heb een vluchtig blik geworpen, ziet er zeker leuk uit!
Het eerste stukje tekst, zou ik later in tekst plaatsen.
Een site waarop mijn gemaakte te zien zijn en waarmee je met mij in contact kunt komen voor vragen of om een bestelling te plaatsen. Er is heel veel mogelijk dus neem gerust met mij contact op.
En van gemaakte, zou ik veranderen in taarten en cupcakes of in bijv. baksels.
Mijn opbouwende kritiek.....
Zoals Mirie schrijft: zijn mijn gemaakte taarten en cupcakes te zien.
Bij Wie ben ik: Ik ben hier nog niet zo heel lang (MEE) bezig.
en: Bij het maken van de taarten maak ik gebruik van biscuit, hier wordt geen boter aan toegevoegd.
Verder ziet het er heel netjes uit.
Ziet er goed uit!
Nog een tip: het woordje U niet met een hoofdletter gebruiken............is een beetje ouderwets zeg maar....
Bij Wie ben ik:
- uiteraad taarten
- it kan allemaal geheel in overleg, ook als een een fondant beklede taart wilt is dit geen probleem. dit zinnetje loopt niet lekker en is volgens mij ook overbodig door de zin ervoor
- gedocoreerde taart
Verder heb ik niet gelezen.............maar controleer even goed of er niet nog meer taal- schrijffoutjes in zitten.........
Verder heb je er prijzen op staan en probeer je taarten te verkopen............maar heb je ook een KvK-inschrijving, volgens mij hoor je nl je KvK-nummer ook op je website te vermelden............
(ow en op de pagina Prijzen zie ik dan antwoordt
staan................die t mag daar weg............
Ik heb ook prijzen op mijn site en geen KvK nummer.
De KvK heeft mij gezegd dat als ik geen winst wil maken, maar gewoon kostprijs reken dat dat zonder problemen kan.
Een site waarop mijn gemaakte ???????? te zien zijn
Houd U er rekening mee dat in een taart maken veel tijd inzit,
deze zin klopt niet helemaal
dus bij een bestelling het liefst minimaal 14 dagen van te voren een bestelling plaatst.
voor de rest is het een leuke site hoor,even die kleine dingen aanpassen
Allemaal bedankt voor de tips, heb nu dus een aantal dingen aangepast
Dank je wel!!
Ik mis nog steeds een kvk nummer op deze site.
Ik mis nog steeds een kvk nummer op deze site.
Moet dat dan? Hierboven word nog gezegd dat dit niet hoeft, als je geen winst maakt. Ik heb er ook geen prijzen opstaan, alleen dat ze mij moeten mailen voor prijzen. Daarnaast heb ik ook geen kvk nummer, ben nog niet zo lang bezig, doe het puur voor de hobby
Bij het bekleden maak ik vaak gebruik van een goede kwaliteit marsepein.
Persoonlijk vind ik in deze zin het woordje 'vaak' raar. Dan krijg ik het gevoel, dat je dus soms marsepein van slechte/mindere kwaliteit gebruikt?
Op de homepage staat onderaan:
Veel kijkplezier en misschien kan ik u blijmaken met een gemaakte bestelling.
'blijmaken' wijzigen in 'blij maken' dus met een spatie er tussen.
Verder zou ik 'gemaakte bestelling' wijzigen in 'prachtige taart'.
Op de pagina wie ben ik staat deze zin:
Ik heb veel hobby's paardrijden, knutselen en natuurlijk taarten en cupcakes maken en decoreren.
Achter het woordje hobby's moet een dubbele punt staan, een puntkomma kan eventueel ook.
Een stukje naar beneden staat deze zin:
Bij het maken van de taarten maak ik gebruik van biscuit, hier wordt geen boter bij toegevoegd.
Het is ''aan toegevoegd' ipv 'bij toegevoegd'.
Nog verder naar beneden:
Bij het bekleden maak ik vaak gebruik van een goede kwaliteit marsepein en de decoratie op de taart is of van marsepein of van fondant. Dit kan allemaal geheel in overleg.
Het woordje vaak in 'maak ik vaak gebruik' weglaten, zoals al eerder gezegd.
Bij het tweede zinnetje zou ik 'uiteraard' er tussen zetten: 'Dit kan uiteraard allemaal geheel in overleg.
Bij de vullingen zou je kunnen vermelden dat een combinatie van verschillende vullingen uiteraard ook mogelijk is. En dat je desgewenst advies kunt geven.
Verder zou ik 'denk ik' vervangen door een uitroepteken: 'Voor ieder wat wils!'
Op de pagina contact staat 'Houd u er rekening mee', maar het is 'Houdt u er rekening mee'.
Het zinnetje 'plaats uw bestelling het liefst minimaal 14 dagen van te voren' zou ik wijzigen, je kunt er 'dus' voor zetten, of de zin wijzigen in 'daarom verzoek ik u uw bestelling minimaal 14 dagen van te voren te plaatsen'.
Pagina prijzen:"
Omdat er zoveel mogelijk is, wordt er nog aan deze pagina gewerkt.
'mogelijk is' zou ik wijzigen in 'mogelijkheden zijn'
Het laatste stukje: 'een antwoord kunnen geven.' Ik zou hier het woordje 'kunnen' weglaten.
Zo, dat was het. Verder ziet je site er prima uit, en ik hoop dat je veel succes zult hebben!!!
Oja en er staan weinig voorbeelden op je site, daar zou ik zo snel mogelijk aan werken!
Iedereen super bedankt voor de verbeterpunten. Daar heb ik een hoop aan
@ mookje; er staan inderdaad nog niet zoveel voorbeelden op, ben ik mee bezig, want hoe meer voorbeelden hoe eerder mensen enthousiast worden natuurlijk
Via deze site kunt u met mij in contact kunt komen voor vragen
De 2de 'kunt' in deze zin op je beginpagina kun je er uit laten.
Alles is mogelijk, een puzzelplaattaart, een stapeltaart, een geboetseerde taart, enz
Deze zin zou ik anders doen. Mensen die niet met deze hobby bekend zijn weten niet wat ze bij een puzzelplaattaart of een geboetseerde taart kunnen verwachten. (denk ik)
Ook zou ik bij de vullingen wat 'algemene' vullingen zoals aardbei/kers/tropical fruit toevoegen, die doen het altijd goed en spreken misschien wat meer aan..
Nogmaals bedankt voor de tips er zijn weer punten verbetert
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Heeft iemand tips?