1

Onderwerp: push cake: cake of biscuitplakjes?

IK zie al de nodige push cakes voorbij komen.
Bij één van de maaksters heb ik een keer de opmerking gezien "deze keer met bicsuit, volgende keer neem ik cake".

Waarom?

Wat is de reden dat je voor cake kiest ipv biscuit? Mij leek het andersom juist lekkerder.

Ik hoor graag jullie meningen.

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

2

Re: push cake: cake of biscuitplakjes?

Ik vind bisquit te luchtig voor zo'n klein hapje. Ik heb ook cake gebruikt en dat was heerlijk. Doordat het in zo'n kleine ruimte zit wordt het geheel ook zwaar en ik denk dat je bisquit geplet wordt door de toefjes vulling. Cake is steviger en blijft ook mooi in model zitten.

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

3

Ik heb biscuit gebruikt en daar had ik cc van gebakken omdat ik verschillende kleurtjes wilde, maar ze waren niet echt lekker vond ik, heel zwaar terwijl ik normaal hele luchtige biscuits heb, ga dus de volgende ook maar met cake proberen had ik al besloten.

4

Marinina schreef:

Ik heb biscuit gebruikt en daar had ik cc van gebakken omdat ik verschillende kleurtjes wilde, maar ze waren niet echt lekker vond ik, heel zwaar terwijl ik normaal hele luchtige biscuits heb, ga dus de volgende ook maar met cake proberen had ik al besloten.

heb ik weer een vraag ;)
cake kun je ook kleuren dus waarom perse biscuit???

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

5

Tuurlijk kan je cake ook kleuren maar ik dacht met al die mbc kan ik beter voor biscuit gaan net als bij de taarten, misschien waren ze gewoon niet zo goed gelukt  :s
Het is denk ik gewoon even een beetje proberen wat beter/lekkerder is, maar met z'n allen komen we er wel achter  hahaha....

6

ik heb er ook cake voor gebruikt, ik denk niet dat ik nog over ga op iets anders dan dat voor de pp's, het beviel goed!  :thumb:

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

7

Ik zou denk ik ook kiezen voor cake, om dezelfde reden waarom je ook geen cupcake maakt van biscuit, toch? :)

Bovendien lijkt het me dat het minder snel breekt of scheurt bij het erin duwen, maar heb nog geen ervaring :+

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8

Ik heb ook de regenboog pp's gemaakt en wel met biscuit . Om de regenboogkleuurtjes allemaal te kunnen gebruiken ( 5 ) moet je héél dunne plakjes snjden anders past het niet . Doordat het zulke dunne plakjes zijn had ik het idee dat ik alleen maar botercréme at . Mijn conclusie is dus dat ik de volgende keer ook zeker cake ga gebruiken

Carpe Diem !