Onderwerp: Pooh zeg! Dit doe ik dus niet nog een keer zo....
M'n eerste echte opdracht voor vreemden. Spannend hoor! Ze wilde graag een taart voor acht personen en het liefst een stapeltaart
Uiteindelijk heeft ze gekozen voor twee taartjes, een van 6 en een van 2 (mepbolletje formaat). Het leek mij niet mooi om die twee te stapelen. Had aangegeven dat een van 4 personen erop we mooi zou zin, maar dat wilde ze niet.
Ik aan de slag met een puzzelplaatje, mijn eerste. Wel leuk geworden hoor, maar ik was het niet eens met de taart. Dat kleine bolletje tot een volwaardig taartje maken. en dan de grotere met een puzzeltje waar ik niet helemaal achterstond. Toen heb ik geprobeerd te boetseren, veeeel leuker!!
Heb nu toch maar gestapeld, met een groter formaatje. Natuurlijk mijn keuze dus dat hoeft ze niet te betalen, maar ik ben nu wel blij met de taart die ik aflever. Toch ook belangrijk.
Ik heb hier wel van geleerd. Ik neem geen taarten meer aan onder de 10 personen, haha.
Genoeg gekletst, hier komen de foto's!

(Sorry, veel foto's)
Bedankt voor het kijken en feedback zeg ik zeker geen nee tegen!
Dit is trouwens mijn 10e taart...
http://madelieffies.hyves.nl

en mooi
, iets moois maken van 2 van die ieniemienie-taartjes, prima opgelost (ook al hou je er nu ws niks aan over, behalve tevreden klanten 
)