1

Onderwerp: Marsepein op Cupcake

Hoi allemaal,

Ik wil ook graag een keertje zomaar es beginnen met de cupcakejes, erg leuk lijkt me!! Via wat zoekwerk ben ik hier terechtgekomen, en ben er nu al blij mee!

Wat ik me afvroeg, ik zie al die mooie voorbeelden en foto's van cupcakes, maar hoe krijg je de marsepein bovenop zo mooi, is er een uitsteker met de exacte grootte van de cupcake??

Alvast bedankt!

groetjes Danielle

Re: Marsepein op Cupcake

Daniellehvw schreef:

Hoi allemaal,

Ik wil ook graag een keertje zomaar es beginnen met de cupcakejes, erg leuk lijkt me!! Via wat zoekwerk ben ik hier terechtgekomen, en ben er nu al blij mee!

Wat ik me afvroeg, ik zie al die mooie voorbeelden en foto's van cupcakes, maar hoe krijg je de marsepein bovenop zo mooi, is er een uitsteker met de exacte grootte van de cupcake??

Alvast bedankt!

groetjes Danielle

ja er zijn sets met ringen verkrijgbaar in de webshop, zodat je precies de maat kunt gebruiken die jij mooi vindt bij je ontwerp.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

oke gaaf, ben steeds maar aan 't zoeken, uitpluizen wat ik allemaal nodig heb enzo, want als ik iets doe wil ik het goed doen he ;-)

4

ik weet niet of ik de 7 of 8 cm moet nemen... :s

5

Daniellehvw schreef:

ik weet niet of ik de 7 of 8 cm moet nemen... :s

Kijk eens bij het topic van monataartje van vandaag over welke uitsteker....

6

Volgens mij moet je de 6 cm hebben. Ik ga dit topic ff volgen (ben ook net pas begonnen met het maken van cupcakes).

7

ik neem aan 7 cm... bedankt!