1

Onderwerp: 4 hoog bruidstaart met 11 rozen

Tja....ik kan echt zeggen dat ik dit gewoon echt geen leuke taarten vind om te maken! iedere keer als ik een "gewone" strakke witte taart moet maken...vind ik het vreselijk eruit zien. Daarbij...rozen waren mooi....maar ze wilden maar 11 rozen, en dat is te weinig voor zo'n grote taart. En IEDERE keer weer....passen de rozen niet op het randje van de taart en zit ik weer te hannesen met icing en prikkers...
kortom...zucht!!! Oh ja...en dan maar te zwijgen over de hartverzakking tijdens het bezorgen van zo'n taart...hoorde ik opeens "plok"..... was de letter "E" afgebroken....nogmaals zucht!! Oh ja....en toen ik een foto wilde maken was het inmiddels vrij donker buiten, dacht effe de verlichting van mijn camera bij te stellen...overbelicht dus!!! Nu zie je op de foto maar de helft van de taart en zweven de rozen in het niets!! hahahaha....zucht!!

Nou goed, hier dus de taart. Was gevuld met vanillemousse en aardbeiencompote, chocolademousse en oreocreme.

http://i51.tinypic.com/a0w3tw.jpg

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

2

Re: 4 hoog bruidstaart met 11 rozen

ik vind hem wel mooi geworden hoor!!

Hoe heb je het opgelost met de letter E? Ik ben ook erg nieuwsgierig waarom het bruidspaar maar 11 rozen wilde??

groeten, Bianca
TAART in huis

3

Niet zo streng zijn voor jezelf hoor. Ik vind de taart heel erg mooi geworden. Ik denk dat ze er ook erg blij mee zijn, dat kan niet anders.

4

Post schreef:

ik vind hem wel mooi geworden hoor!!

Hoe heb je het opgelost met de letter E? Ik ben ook erg nieuwsgierig waarom het bruidspaar maar 11 rozen wilde??

Heb heel voorzichtig een extra prikkertje erin geduwd en waar het gebroken was met water vastgemaakt, effe vastgehouden en het stond weer....en toen vlug gegaan!! :lol:

Ze wilde eigenlijk een hele waterval van rozen...totdat ze de prijs hoorden ;-)  Toen waren 11 rozen ook goed, voor de 11 jaar dat ze al bij elkaar waren.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

Hij is heel mooi en strak. Ik denk zelf dat hij mooier was geworden als je rozen wat kleiner waren. En niet te hard zijn voor jezelf....ze zullen heel blij zijn met je taart :Y

Be in love with what you have

6

prachtige taart :Y

7

Ik vind de taart heel mooi! Niet zo onzeker hoor, nergens voor nodig!

Groetjes van Natascha!

8

toch een prachtige taart geworden  :thumb:

9

mooi hoor,welke kleur rood heb je gebruikt?

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

10

Mooi gemaakt hoor! Ben wel met je eens dat meer rozen meer doet voor de taart! Maar klant is koning, dus...... :+

heerlijke taartgroetjes van Brenda