1

Onderwerp: Bruidstaart 4 hoog

Aan de hand van de kaart mocht ik een taart maken. De hartjes kwamen overal terug in de kaart. Helaas ben ik vergeten een foto te maken met de kaart erbij.
De kleuren taupe en knalroze moesten erop en graag gecapitonneerd (schrijf ik vast niet goed) met pareltjes. Dat was wel voor het eerst...
Hij mocht naar Zaltbommel, ruim een uur rijden voor mij. Voor mij gebeurde een klein ongeluk, gelukkig kon ik erom heen...
Toen ik bij de locatie kwam een trap omhoog en weer eentje omlaag naar de koeling.... pfffff maar hij stond er!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YQSEMJTY-1.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QATCEQ3I.jpg

Omdat ik vergat de taart recht van voren te fotograferen hier ook nog een koelkastfoto :+

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KXQONZHM-1.jpg

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

2

Re: Bruidstaart 4 hoog

prachtig gedaan!!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

Heel mooi.Wat zal je doodsangsten hebben uit gestaan op de trap.
Gelukkig is het goed gegaan.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4

Heel erg mooi. Mooie kleurcombi ook  :Y

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

5

Ontzettend mooi !

Groetjes, Conny

6

prachtig :Y superstrak ook
en met zo'n gevaarte allemaal trappen op en af  :s  :s , nog knapper :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

nou dat was wel even zweten ja... gelukkig alles goed afgelopen
Ik moest wel lachen toen ik bij een tankstation op de A15 stopte. Ik heb een briefje met 'Let op, taartvervoer' op mijn auto en ging een flesje drinken halen. Toen ik terug kwam stonden er drie mensen in de auto te gluren  :)  Ook als mensen je inhalen zitten ze te kijken of ze iets kunnen zien.

8

super leuk!!!

Be in love with what you have

9

hij was erg lekker... was gelukkig de reactie van één van de gasten. Helaas nog geen reactie mogen ontvangen van het bruidspaar. Dat vind ik altijd wel jammer. Het kan natuurlijk nog.. maar toch. Ik heb de taart extra groot gemaakt omdat de strik er dan ook nog bij op kon.

De taart ziet er super uit.

11

Mooi gemaakt en wat een leuke persoonlijke touch met die hartjes op deze manier !

Groet, Jolanda

12

Een hele mooie stapel!

13

Jol321 schreef:

Mooi gemaakt en wat een leuke persoonlijke touch met die hartjes op deze manier !

Dat hartje stond ook op de kaart, ik heb er alleen met veel hartjes één grote van gemaakt. Ik was heel blij dat ik ze tegen kwam op de Zoet en Zo Challenge op de stand van Bien en Tirza :D

14

Moooooi en wat is dat hart leuk zo  :thumb:

Hij is weer geweldig :thumb:  :thumb: