1 Laatst bewerkt door joyvin (15-04-2011 20:08)

Onderwerp: Tijdens pasen een jarige opa

Dit taartje alvast gemaakt, zit nu in de vriezer. Moest een thema pasen zijn en ook laten zien dat opa 64 wordt. Het taartje werd enthousiast ontvangen door de besteller....weer een heerlijk gevoel!
Ben benieuwd hoe jullie m vinden. Feedback is altijd welkom! Ik leer graag.http://www.mijnalbum.nl/Foto-OYF3LAZO-D.jpghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-GZHV4IJ8-D.jpg O ja, op verzoek is ie gevuld met zwitserse room en aardbeienjam en afgesmeerd met citroen-botercreme.

heerlijke taartgroetjes van Brenda

2

Re: Tijdens pasen een jarige opa

wat een super leuk taartje zeg

Jeremy 29 april 2007 & Joshua 24 oktober 2008

3

Ik vind hem helemaal  :thumb: !

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4 Laatst bewerkt door joyvin (15-04-2011 22:38)

Ik heb deze nog gepost, maar dit is de laatste. Ik beleef heel veel plezier aan het maken van taarten. En als ze opgehaald worden krijg ik veel complimenten en dat is zooo leuk! Nu heb ik al best veel gepost en zeker de laatste keren wordt er bijna niet meer gereageerd. En dat geeft mij dus een naar gevoel over mijn taart. Zou ie dan toch niet mooi genoeg zijn? Dat soort gedachten krijg ik dan, en dan word ik onzeker. Dus ik blijf hier lekker meelezen, en alle prachtige taarten bewonderen. Ik ben me er trouwens zeker bewust van dat ik heus niet kan tippen aan wat hier voorbij komt. Maar ik ga lekker door en ik zet ze gewoon op hyves en mijn album.nl wat ik al deed. Sorry voor mijn verhaal, maar ik moest dit geloof ik even van mij afschrijven. Einde voor jullie onzinbericht, maar voor mij een afsluiting.
ps. Bedankt voor de 2 reacties, die ik gekregen heb, ben ik blij mee!

5

Ik begrijp je verhaal, ik merk dat ik ook bijna geen reactie,s krijg maar goed ik zie ook wel dat ik nog een echte beginnende hobbyist ben.
Maar er wordt voornamelijk op de bekende al jaren taarten makende dames gereageerd en dat snap ik wel die maken plaatjes van taarten :Y .
Voel me dus ook niet echt geroepen om er iets op te zetten.
Wel probeer ik zelf te reageren op de beginners want je voel je zo gesterkt als iemand positief op je taartje reageert :thumb:
Ik vind jou taart erg mooi en ook heel gezellig eruit zien en je maakt de taarten strakker dan ik de mijne hoor!! Mijn welgemeende complimenten.

"Liefde maakt van een huis een thuis"

Van mij ook een compliment hoor, hoop ook zulke strakke taartjes in de toekomst te kunnen maken!

Mooie kleur groen heb je gebruikt zeg!

7

Tja, ik kan nou eenmaal niet 24/7 op het forum zitten en overal op reageren al scheelt het niet veel.... :think:
Maar hij is ontzettend leuk, daar zal de  jarige opa blij mee zijn !!

8

ik snap jou gevoel heel goed joyvin heb precies dezelfde gedachte heb er ook 1 taart op gezet en wel geteld 1 reactie op gehad ondanks dat ik een beginnende ben is het toch leuk om reactie te krijgen

maar vindt jou taart erg leuk heb gelijk wel weer een idee voor de paastaart

Vooral lekker door blijven gaan met taarten en natuurlijk ook met het posten van je taarten!! Ik vind het (en ik denk heel veel meer met mij) onwijs leuk om ieders creatie te zien. Ik krijg ook niet altijd veel reacties op mijn taarten maar denk maar zo; ik geef ook niet altijd een reactie terwijl ik de taart supermooi vind.

Laat je niet onzeker maken want je taarten zijn prachtig!!

10

Marinina schreef:

Tja, ik kan nou eenmaal niet 24/7 op het forum zitten en overal op reageren al scheelt het niet veel.... :think:

Tsja, het is nu ochtend en heb al weer spijt van mijn bericht gisteravond. K had een beetje een dipje, denk ik. Ik zie jouw naam idd. veel voorbij komen hier. Ik probeer zelf als ik hier ben veel te reageren, maar het kan gewoon ook niet altijd, dat snap ik ook wel.
Thanks iig. voor alle reacties, en ik blijf met veel plezier gewoon lekker taarten!

11

Hij is super :D
Niet stoppen met posten hoor  :(
Vind je taarten super :D

Wrrrr

Ik vind hem leuk! en herken je verhaal ook. Dan post ik weer eens iets waarvan ik denk.. nou nu zal ik toch wel wat reacties krijgen...  :nooo jammer

Ik lag gister al in bed.. anders had ik gister zeeeeker gereageerd!

Groetjes Natasja!

13

joyvin schreef:
Marinina schreef:

Tsja, het is nu ochtend en heb al weer spijt van mijn bericht gisteravond. K had een beetje een dipje, denk ik. Ik zie jouw naam idd. veel voorbij komen hier. Ik probeer zelf als ik hier ben veel te reageren, maar het kan gewoon ook niet altijd, dat snap ik ook wel.
Thanks iig. voor alle reacties, en ik blijf met veel plezier gewoon lekker taarten!

Geeft niet hoor, denk dat iedereen wel eens teleurgesteld is als er maar weinig reacties zijn , maar er is zoveel te zien ( vooral de laatste tijd !!) je kan nou eenmaal niet overal op reageren, maar dat wil niet zeggen dat ze je taart niet mooi vinden en misschien haalt iemand er wel weer een leuk idee vandaan, gewoon lekker blijven posten dus !!  :Y  :thumb:

14

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties! Ik schaam me nu wel hoor :o  Ik had echt even een dipje. Toch maar blijven posten dan, en niet op de hoeveelheid reacties letten. Jullie hebben gelijk! Het was een stomme actie van mij! :x

Ik begrijp jouw ook helemaal als er een "bekende"naam vorbij komt staan ze zomaar ineens op pagina drie en tuurlijk zijn het dan ook wel mooie taarten maar er wordt gewoon meer gereageerd op de bekende personen!

Maar ik vind dat je een hele mooie taart hebt gemaakt!

Groetjes P@trici@

joyvin schreef:

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties! Ik schaam me nu wel hoor :o  Ik had echt even een dipje. Toch maar blijven posten dan, en niet op de hoeveelheid reacties letten. Jullie hebben gelijk! Het was een stomme actie van mij! :x

Welnee, iedereen heeft wel eens een dipje  :Y

17

joyvin schreef:

Ik vind t geen stomme actie, ik weet eigenlijk precies wat je bedoelt...Gewoon stug door posten en vertrouwen in jezelf hebben hoor, je taart is heel gaaf geworden!

18 Laatst bewerkt door Donnay (19-04-2011 06:26)

saltandpepper schreef:

Ik begrijp jouw ook helemaal als er een "bekende"naam vorbij komt staan ze zomaar ineens op pagina drie en tuurlijk zijn het dan ook wel mooie taarten maar er wordt gewoon meer gereageerd op de bekende personen!

Maar ik vind dat je een hele mooie taart hebt gemaakt!

Ben ik

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

19

Ik ken het gevoel heel goed.. Ik heb er ook eens een topic over geopend, en toen werd er o.a. gezegd: Op de apartere taarten wordt vaak meer gereageerd dan op een bumba / kitty / enz.

Nou toen ik vandeweek een taart had gemaakt met zelfgeboetseerde rozen en alles, kreeg ik er nog minder reacties op dan de gemiddelde Kitty taart hier... Terwijl dat naar mijn idee dan toch wel onder de categorie 'apart' valt...

Ik vind het ook fijn om reacties te krijgen op taarten, juist door andere mensen die ook taarten maken!

zo, en nu over de taart
Ik vind je paashaas en kuiken aan de zijkant echt super leuk!
Je hebt mooi geboetseerd en strak bekleed!
Ik hoop dat opa er blij mee is :)

.. Want taart kan altijd!!

20

Ik vind je taart echt super mooi, vooral erg strak.
Welke letter uitsteker heb je ervoor gebruikt.

Soms is het idd jammer. Op mijn eerste taartje kreeg ik echt veel reacties, had ik echt niet verwacht, maar op de volgende veel minder, terwijl ik die misschien wel mooier vond.  Nu zit ik zelf echt heel veel te kijken naar taarten en merk dat ik dan eigenlijk ook weinig reacties geef. Ik zie hele mooie taarten voorbij komen en sla er ook best veel op voor ideetjes, maar denk er soms gewoon niet aan om reacties te geven.

Dat ga ik dan nu maar vaker doen !! Het is juist heel leuk om reacties te krijgen. Maar idd als de ontvanger en de omgeving het maar leuk vinden, daar gaat het uiteindelijk om, toch ?

21

maasje schreef:

Ik vind je taart echt super mooi, vooral erg strak.
Welke letter uitsteker heb je ervoor gebruikt.

Soms is het idd jammer. Op mijn eerste taartje kreeg ik echt veel reacties, had ik echt niet verwacht, maar op de volgende veel minder, terwijl ik die misschien wel mooier vond.  Nu zit ik zelf echt heel veel te kijken naar taarten en merk dat ik dan eigenlijk ook weinig reacties geef. Ik zie hele mooie taarten voorbij komen en sla er ook best veel op voor ideetjes, maar denk er soms gewoon niet aan om reacties te geven.

Dat ga ik dan nu maar vaker doen !! Het is juist heel leuk om reacties te krijgen. Maar idd als de ontvanger en de omgeving het maar leuk vinden, daar gaat het uiteindelijk om, toch ?

Hoe de letteruitsteker precies heet weet ik niet meer, maar het zijn lichtroze tappits met het alfabet en cijfers. En Opa heb ik weer een andere uitsteker gebruikt. Maar die lichtroze zijn wat kleiner en omdat dit een klein taartje is (20 cm) en veel letters zijn die lichtroze tappits wel fijn van grootte. Voor grote taarten vind ik ze vaak weer te klein, t is natuurlijk net wat je moet maken. Thanks voor je reactie! ;)

22

Ik vind de paashaas en het kuiken echt superleuk! En je taartje ziet er superstrak uit!

Ook ik herken wel wat je schrijft, ik ben dan ook nog wel een beginner, maar ik zie duidelijk verschil met de eerste taart die ik hier postte en de taarten erna, maar meer reacties komen er niet...
tuurlijk heb ik nog veel te leren, maar er zijn vast ook mooie punten!

23

Wat een super mooie taart, erg leuk met paasthema en de figuurtjes aan de zijkant

Groetjes Wendy

Brenda, heb je trouwens gezien dat je taart in de galerie staat bij paastaarten 2011? Als dat geen compliment is!!

25 Laatst bewerkt door joyvin (17-04-2011 10:05)

Linda Ravensbergen schreef:

Brenda, heb je trouwens gezien dat je taart in de galerie staat bij paastaarten 2011? Als dat geen compliment is!!

:o  Wat leuk! dank je wel voor je berichtje!! K had t nog niet gezien.