Onderwerp: Mijn Amerikaanse familie in NL op bezoek
Het was een vluggertje, dus niet zo heel netjes afgewerkt. Maar het gaat in dit geval om het symbolische ervan
.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn Amerikaanse familie in NL op bezoek
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het was een vluggertje, dus niet zo heel netjes afgewerkt. Maar het gaat in dit geval om het symbolische ervan
.

Niet zo heel netjes afgewerkt (zegt ze dan!!)...ik vind em behoorlijk strak hoor! EN een leuk idee!!
Veel plezier met je familie.
SUPER, erg leuk idee, super uitgevoerd.
Ik wilde al heel lang zo'n bruggetje proberen dus zo kwam ik eigenlijk op dit idee.
Heel erg leuk gedaan.
Jou familie zal zich zeker welkom voelen met zo,n mooie en ik neem aan lekkere taart. Fijne tijd met je bezoek!
Die is zeker leuk... die ga ik bewaren als idee voor als mijn vriendin uit Amerika komt...
Nou ik vind het een super leuke en mooie taart hoor 
Die is zeker leuk... die ga ik bewaren als idee voor als mijn vriendin uit Amerika komt...
Dat is goed hoor Annalies. Heb je dat sierrandje voor het bruggetje al? Anders kan het natuurlijk ook wel met een ander randje.
Succes!
Leuk idee hoor en een hele mooie taart!
Heel veel plezier met je family bezoek, geniet ervan!
wauw!ik vind hem erg leuk 
Ik merkte na het lezen pas dat het bruggetje ook van fondant is, mooie taart, lees ik hier al zo lang mee en weet ik nog niks.... 
Ontzettend gaaf! Mooi afgewerkt zeg!
Heel erg leuk
Vind vooral de brug erg mooi gemaakt
Een fijne tijd met je familie
leuk gedaan!
Leuk bedacht zo met dat bruggetje. Kan dan wel een snelle taart zijn maar hij ziet er prachtig uit!
Netjes hoor en mooie kleuren.
Wat zal je familie blij zijn geweest met deze taart
Super leuk 
leuk gedaan zo met dat bruggetje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn Amerikaanse familie in NL op bezoek