Onderwerp: De wens van een meisje van 7...
... een barbietaart met paarse jurk.
Mijn nichtje is deze week 7 jaar geworden en wilde heel graag een barbietaart met paarse jurk. Gevuld met aarbeien en chocolade.

www.zoetmetstijl.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De wens van een meisje van 7...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
... een barbietaart met paarse jurk.
Mijn nichtje is deze week 7 jaar geworden en wilde heel graag een barbietaart met paarse jurk. Gevuld met aarbeien en chocolade.

Super mooi zeg, daar zal ze vast blij mee zijn geweest! Heb je die roze strik op de laatste foto gemaakt met dat uisteeksetje van de webshop (pipoos heeft deze volgens mij ook)? Want er staat alleen een foto van de uitsteker (3delig volgens mij) en ik was benieuwd naar het eindresultaat
!
Oeps dubbel geplaatst, sorry!
leuk gedaan,die staat bij mij volgende week op het programma,makkelijk te bakken enzo?
Super mooi zeg, daar zal ze vast blij mee zijn geweest! Heb je die roze strik op de laatste foto gemaakt met dat uisteeksetje van de webshop (pipoos heeft deze volgens mij ook)? Want er staat alleen een foto van de uitsteker (3delig volgens mij) en ik was benieuwd naar het eindresultaat
!
Ik heb deze mold gebruikt voor de strik: http://www.deleukstetaartenshop.nl/sili … -2803.html
Geeft altijd een snel en mooi resultaat!
Heel mooi!
leuk gedaan,die staat bij mij volgende week op het programma,makkelijk te bakken enzo?
Neehoor, je hebt alleen een blanda-schaal van Ikea nodig. Verder is het hetzelfde als een gewone taart!
Mooi hoor
Bedankt inge, had een andere in gedachten maar dan bestel ik deze de volgende keer mee
!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De wens van een meisje van 7...