Re: Matroesjka koekjes
OMG! Wat zijn ze mooi en precies en strak en en en...
WAUW!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Matroesjka koekjes
OMG! Wat zijn ze mooi en precies en strak en en en...
WAUW!
Ohw en ik heb morgen een workshop van je!! :-)
( lucky me)
Knap, Jel. Deze wil ik ook nog eens een keertje maken. Je hebt er in ieder geval een mooie versie van gemaakt ! 
ooooooooooo prachtig het kwartje oekrains in me is jaloers en wilt de uitsteker oookkkk!!!!
Adembenemend!
Adembenemend!
Nou ja zeg...
Je haalt me de woorden uit de mond! 
De kleuren, die oogjes, dat mondje de bloemetjes...
Er is iemand in Amerika die noemt dit soort koekjes "conversation cookies" en dit is precies de reden: je raakt er niet over uitgesproken!
wat een scheetjes ..zo vrolijk ook van kleur én supertoffe uitvoering!!
Wowie, tjeeeee ik heb niks zinnigs meer te zeggen, alleen heeeeeeeeeeeeeel mooi!!!
Hoop de 28ste een heel inieminie beetje te leren!
wauw mooi!! ik wil hel graag koekjes versieren leren...moet maar eens kijken waar het in de buurt kan
respect hoor, ik vind het zo knap wat je ervan maakt!

Erg mooi gemaakt!! 
wat zijn ze leuk!! wat wordt je daar vrolijk van!
Enne enne... weet je wat??????
Wij hebben er vandaag allemaal 1 gekregen van Marielle!! Wat was de workshop leuk!
Serieus... zijn dit koekjes??
*ik ben werkelijk sprakeloos....*
Wat zijn die gaaf zeg...
Werkelijk prachtig 
Ik heb dit topic al een paar keer geopend, je blijft er gewoon naar kijken.
Jaaa het was echt heel erg gezellig vanmiddag! Ik moet nog ontzettend veel oefenen om een beetje in de buurt te komen van Marielle, maar wel ontzettend veel geleerd! Mochten jullie de kans krijgen om een workshop van de koekenbakkers te volgend, dan kan ik je die enorm aanraden!
Ja, bedankt Marielle..super koekjes 
Ook hier een blije workshop volger vandaag. Nu nog oefenen, oefenen, oefenen. Maar ik ben bijna aan de beurt bij de kettingkoekjes of is het koekjes ketting
, dus ik kan me gaan uitleven.
Marielle dit is beslist niet de laatste keer dat je me hebt gezien.
wat een leuke koekjes zeg, superr!!
die uitsteker wil ik ook wel..... waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Matroesjka koekjes