Onderwerp: rode rozen
Nadat ik de rozen erop had gemaakt vond ik dat hij niets meer nodig had. Eenvoud sierd.

Groetjes Elvira
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » rode rozen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nadat ik de rozen erop had gemaakt vond ik dat hij niets meer nodig had. Eenvoud sierd.

Groetjes Elvira
heel mooi, ook het verschil met kleinere en grotere bloemen!
wauw! erg mooi! 
Ohhhh wat mooi!
Ik ben al een tijdje aan het oefenen met rozen. Maar hoe maak je ze zoooooo mooi? Heb je een How to?
wow, je rozen zijn prachtig!!
Ohhhh wat mooi!
Ik ben al een tijdje aan het oefenen met rozen. Maar hoe maak je ze zoooooo mooi? Heb je een How to?
Ik heb laatst een PME suikerbloemen gedaan en les gehad van Jacqueline Ash.
En het dusten geeft ze net een beetje meer leven. Net als de blaadjes met een randje donker rood. Daarna stomen, laten drogen. Dan heb je dit als resultaat.
SUPER mooi!! Die rozen lijken net echt 
Ricky schreef:Ohhhh wat mooi!
En het dusten geeft ze net een beetje meer leven. Net als de blaadjes met een randje donker rood. Daarna stomen, laten drogen. Dan heb je dit als resultaat.
Echt heel mooi!! Snel opgeven voor PME2 (eerst in juni PME1 doen) Ik wil ook zulke mooie rozen!!
elvira schreef:Ricky schreef:Ohhhh wat mooi!
En het dusten geeft ze net een beetje meer leven. Net als de blaadjes met een randje donker rood. Daarna stomen, laten drogen. Dan heb je dit als resultaat.Echt heel mooi!! Snel opgeven voor PME2 (eerst in juni PME1 doen) Ik wil ook zulke mooie rozen!!
Waar kun je die doen?
Prachtig
Ik dacht al bijna dat het echte rozen waren 
Linda Ravensbergen schreef:elvira schreef:Ik heb laatst een PME suikerbloemen gedaan en les gehad van Jacqueline Ash.
En het dusten geeft ze net een beetje meer leven. Net als de blaadjes met een randje donker rood. Daarna stomen, laten drogen. Dan heb je dit als resultaat.Echt heel mooi!! Snel opgeven voor PME2 (eerst in juni PME1 doen) Ik wil ook zulke mooie rozen!!
Waar kun je die doen?
Ik ga 'm bij taart op maat doen in Wormer.
Linda Ravensbergen schreef:elvira schreef:Ik heb laatst een PME suikerbloemen gedaan en les gehad van Jacqueline Ash.
Waar kun je die doen?
Ik heb hem gedaan bij
Liesbeth's taartenatelier in Huijbergen
Ricky schreef:Linda Ravensbergen schreef:Echt heel mooi!! Snel opgeven voor PME2 (eerst in juni PME1 doen) Ik wil ook zulke mooie rozen!!
Waar kun je die doen?
Ik ga 'm bij taart op maat doen in Wormer.
Ik geloof een beetje off topic...
Maar hoe vind je dit op internet. Wormer is te ver voor mij.
Wat is de volledige naam van PME.
Alvast bedankt.
Ik heb al even op google gekeken voor je maar ik kom er zo snel niet uit.
Het heet in ieder geval PME professional courses.
Succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » rode rozen