Onderwerp: all black

Voor mijn collega op werk een Sebastian taartje gemaakt (je weet wel van de haarverzorging) Aangezien ze altijd zegt een zwart hart te hebben en we alleen in zwarte kleding mogen lopen, is de taart all black geworden.

Ik twijfelde er in eerste instantie aan of het er nog wel smakelijk en uitnodigend uit zou zien zo'n zwarte taart, maar ik vind 'm eigenlijk wel leuk geworden. Wat vinden jullie?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MUJRKHEE-D.jpg

Tips zijn altijd welkom  :Y  Bedankt voor het kijken

2

Re: all black

Ja ik vind hem ook mooi, erg chique zo dat zwart!

3

Mooi hoor!
Ook leuk als ze die taart gaan eten, al die zwarte tongen  :9

Smakelijke groetjes,
Chantal

channe schreef:

Mooi hoor!
Ook leuk als ze die taart gaan eten, al die zwarte tongen  :9

Oh echt? Geeft het heel erg af? hahahaha...dat zal idd lachen zijn geweest  :Y

5 Laatst bewerkt door Dot (15-04-2011 07:35)

eens aan mijn oudste laten zien, die heet Sebastian....

ps ondanks dat het maar 1 kleur is, is hij erg mooi, door het relief door de opgeplakte bandjes.

Groetjes, Dorothea.

6

SUPER. Geweldig helemaal zwart.

En van die zwarte tanden klopt. Er is zoveel zwarte kleurstof nodig om diep zwart te krijgen. MAAR, van drop krijg je ook zwarte tanden, en dat vinden mensen heel normaal en niet erg.

7

Hij is mooi ook al is ie all black, een all black wordt ook gegeten hoor, had een bijna all black voor schoonzoon twee weken geleden en die was zo op...... :D

8

Prachtig juist zo'n hele zwarte !!

monique53 schreef:

SUPER. Geweldig helemaal zwart.

En van die zwarte tanden klopt. Er is zoveel zwarte kleurstof nodig om diep zwart te krijgen. MAAR, van drop krijg je ook zwarte tanden, en dat vinden mensen heel normaal en niet erg.

hihihi, nu ik er over nadenk; mijn handen waren ook pikzwart  :lol:
Maar goed, ik heb ze er niet over gehoord. Sterker nog; ik heb nog nooit iemand zo oprecht blij gezien met een taartje. Was zo leuk, ze is een echt Brabandse en ik kwam de taart brengen waarop ze met een geweldig accent zei; ach meisje, dit vind ik toch echt zo leuk!! Toch leuk als je meisje genoemd wordt ipv mevrouw bij de supermarkt hahaha

Iedereen super bedankt voor jullie reacties!! Ik word er helemaal blij van

10

MOOI daar houd ik wel van!

11

Hééél mooi, simpel, maar doordat ie helemaal zwart is maakt dat het juist nóg mooier vind ik!! :thumb:
Hier hou ik echt wel van!! :Y

:o  Bedankt voor jullie reacties!! Echt super!! :thumb:

13

SUPER chique!!!
Echt heel mooi, ik kan soms niet geloven dat er elke dag weer taarten voorbij komen die zo iets origineels hebben. Echt gaaf!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

heel mooi!!

heb ook een vraagje:heb je de fondant of marsepein zwart gekleurd?
ik gebruik altijd zeelandia marsepein en als ik het zwart kleur vindt ik het zo plakkerig worden.daardoor durf ik niet een hele taart te bekleden in het zwart want het scheurt ook veel sneller.andere kleuren heb ik geen moeite mee.
heb jij of misschien iemand anders tips voor mij?
ps:ik kleur met ck pasta zwart

Sandra-lala schreef:

SUPER chique!!!
Echt heel mooi, ik kan soms niet geloven dat er elke dag weer taarten voorbij komen die zo iets origineels hebben. Echt gaaf!

Bedankt  :o Ik doe echt heel veel inspiratie op via dit forum. Ik kan zo een hele dag taartjes kijken...heerlijk  :lol:

leukstetaarten35 schreef:

heel mooi!!

heb ook een vraagje:heb je de fondant of marsepein zwart gekleurd?
ik gebruik altijd zeelandia marsepein en als ik het zwart kleur vindt ik het zo plakkerig worden.daardoor durf ik niet een hele taart te bekleden in het zwart want het scheurt ook veel sneller.andere kleuren heb ik geen moeite mee.
heb jij of misschien iemand anders tips voor mij?
ps:ik kleur met ck pasta zwart

Ik heb voor zwart altijd voorgekleurde marsepein. Zwart zelf kleuren is echt lastig. Het kan wel maar dan moet je het na het kleuren een paar uurtjes laten liggen anders is het idd te plakkerig. En daar heb ik het geduld niet voor  :lol: wil altijd gelijk aan de slag. Ik heb voor deze taart marsepein bij spullen voor je taart besteld. Is 1:3 kwaliteit, werkte erg lekker.

17

geweldig deze taart !!!

mama van 2 mooie wonders