Onderwerp: Help! Sugargun uit elkaar gevallen
Hellooo.
Zojuist is mijn sugargun uit elkaar gevallen
. Ik zit nu met 4 metalenschijfjes met een gaatje erin en een los veertje....iemand enig idee hoe ik dit weer in elkaar zet?
Alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Help! Sugargun uit elkaar gevallen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hellooo.
Zojuist is mijn sugargun uit elkaar gevallen
. Ik zit nu met 4 metalenschijfjes met een gaatje erin en een los veertje....iemand enig idee hoe ik dit weer in elkaar zet?
Alvast bedankt!
sorry ik ben een vrouw en dus niet technisch geen idee
Die plaatjes zet je achteraan in het vierkant midden in het apparaat. De veer komt ervoor. Daar steek je dan die pen doorheen, dopje vastdraaien en hij zit weer. Ik zal zo even een foto plaatsen, dan kun je het zien.
Ik hem hem nu op bovenstaande manier in elkaar gezet maar het werkt nog steeds niet :-( voelt nu alsof hij vast zit
Het andere uiteinde van de rode handel moet je naar buiten laten vallen als je de schijfjes/veer erin doet. Dan zou hij het toch weer moeten doen.
aan het knijp gedeelte zit een haakje dat achter/boven de plaatjes moet zitten. Dan werkt ie weer. 
Ik lees net dit topic maar ik heb maar 2 plaatjes ipv 4...... Afgelopen woensdag heb ik hem binnen gekregen. Is dit dan en nieuw soort? Ziet er verder wel het zelfde uit.
Jah de 2 plaatjes zijn net zo dik als 4
als et goed is zegt et ook injou instructies 4 plaatjes.. heb ik ook met de van mij.
Jep , staan er inderdaad 4.
bestaat er trouwens geen instructiefilmpje van dit apparaatje...???
Danzij dit topic m`n gun weer in elkaar, maar al groeien de paddenstoelen er in, ik haal um noooooit meer uit elkaar!
Help mijn gun is gisteren per ongeluk uit elkaar gegaan en nu krijg ik hem niet meer goed in elkaar. Volgens mij doe ik het wel goed maar als ik nu de handelin druk wordt het veertje in elkaar gedrukt en de stamper gaat ook de goede kant op maar dan veert de stamper ook weer terug. dus hij schuift niet verder door als ik weer in knijp maarhij schuift alleen een keer naar links en bij het loslaten veert hij weer terug en dat was het. Ik hoop dat er iemand is die snapt wat ik bedoel en mij kan helpen.
ik heb het ook voorgehad, als het in elkaar zit, en werkt niet, terug uit elkaar halen, op zijkant, in dat zwart naast de plaatjes zit een haakje, dat moet boven op de plaatjes komen zodat het druk kan geven.
Aegle bedankt voor je reactie. Zal morgen maar proberen een foto te plaatsen want ik zie de haak wel en die zorgt er ook voor dat de stamper een stuk de buis in gaat maar als ik dan los laat gaat de stamper weer terug en dat was altijd anders. Ik doe dus de haak zo dat hij in het zwarte plastic verdwijnt en dan de plaatjes en vervolgens het veertje. Dan de stamper erdoorheen maar dat is kennelijk niet juist. Als ik het niet voor elkaar krijg zal ik maandag wel de webshop bellen waar ik hem gekocht heb.
Ik lees hier dat de stamper naar beneden gaat tijdens het knijpen ?
Heb hem dinsdag binnengekregen en nu net uitgeprobeerd, maar mijn stamper blijft bovenaan staan.... Hoe komt dit ? Is de gun niet goed of moet ik nog meer crisco door mijn fondant doen ???
Oepss 1x is voldoende
Ik dacht toen ook dat mijn gun kapot was maar je moet de stamper goed tegen de fondant aan drukken anders doet hij het niet. Tenminste was dat bij mij het probleem 
Hoop dat dit ook de oplossing voor jouw is.
Dat gaat niet vanzelf nee. Je moet de 'stamper' (eeeehhh hoe kom je op die naam?
) naar beneden duwen.
Met marsepein en genoeg (veel) crisco gaat het makkelijk(er), met fondant met tylose gaat het niet! Tenminste, dat is míjn ervaring.
Edit: ik bedoelde tylose ipv crisco...:o
Nou ik doe nooit crisco bij mijn marsepein en dat gaat prima en bij de fondant crisco doen werkt bij mij ook prima.
Hier staat een duidelijke afbeelding (even vergroten met CTRL-+) om gied te zien hoe je hem weer in elkaar zet: 
Ow, en het stampertje heet dus knob............
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Help! Sugargun uit elkaar gevallen