1

Onderwerp: Hmmm.. Roze!

Soms heb je gewoon even geen tijd, maar wil je toch iets gezelligs maken!

Aangezien we sinds 3 dagen een nieuw hondje hebben, moest er natuurlijk iets lekker op tafels staan!

Het lijkt me duidelijk dat Nala een meisje is :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7IUYSLBW.jpg

Het zijn appel/kaneel cc's met een toef van aangedikte banketbakkersroom (Hier zijn ze niet zo'n gek op botercreme, dus ik dacht laat ik dit een keer proberen!)

Re: Hmmm.. Roze!

Heerlijk!!!

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

3

Leuk!

Hoe heb je de banketbakkersroom aangedikt en zo roze gekregen?  :think:

4

Notificatie

5

Saartje1 schreef:

Leuk!

haha een beetje late reactie maar ik heb het giga druk gehad,

ik heb de banketbakkersroom met slagroom aan gemaakt in plaats van water en er 1 druppeltje roze vloeistof door heen gedaaan (de zelfde als je gebruikt om bijv fondant te kleuren) en toen een tijdje in de koelkast laten staan.. en voila!

xx

6

Wow....dat ga ik direct ook eens proberen. Een toef banketbakkersroom lijkt me zelf een stuk minder zwaar eten dan botercreme. Goeie tip

7

Wow....dat ga ik direct ook eens proberen. Een toef banketbakkersroom lijkt me zelf een stuk minder zwaar eten dan botercreme. Goeie tip

8

Oh ! Bij deze heb je mijn probleem opgelost, want wij zijn helemaal niet gek van botercreme en ik wist niet door wat te vervangen !

Ze zijn héél mooi trouwens, ziet er geweldig lekker uit.

Misschien een stomme vraag, maar 'slagroom', hoe koop je dat? (of maak je het?) ik ken die kleine busjes room... maar ik sta nu al te taffelen omdat ik nooit weet wat kopen. Laat staan als je het dan nog eens 'slag'room gaat noemen, dan weet ik het hélemaal niet meer  :lol:

9 Laatst bewerkt door Bianka (22-04-2011 15:40)

En pakje klopslagroom, die jij zelf dik moet kloppen, dan heb je mager of gewone. Wel wat suiker bij doen, en misschien een aroma smaakje (vanille bvb).

Trouwen een goed idee om het zo te doen. Je kan ook chocomous gebruiken als die dik genoeg is .

Maar het ziet erg mooi uit, heel mooi vel gekleurd.

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

10

Chiara2 schreef:
Saartje1 schreef:

Leuk!

haha een beetje late reactie maar ik heb het giga druk gehad,

ik heb de banketbakkersroom met slagroom aan gemaakt in plaats van water en er 1 druppeltje roze vloeistof door heen gedaaan (de zelfde als je gebruikt om bijv fondant te kleuren) en toen een tijdje in de koelkast laten staan.. en voila!

xx

Thnx! Ga ik volgende week proberen oranje banketbakkersroom te maken :D