Onderwerp: (Tips gevraagd ) Een (paas)haas
Lange tijd bezig geweest met het bedenken wat ik wilde... Uiteindelijk werd het een haas met een beetje een eigen twist (heb een plaatje als voorbeeld gebruikt )
maar als snel zag ik dat de oren scheurtjes begonnen te krijgen, hoe kan dit ? Toch niet lang genoeg gekneed ?
Ik wilde hem toch niet weer helemaal opnieuw gaan maken dus heb besloten om hem zo te laten (hij is tenslotte toch maar voor eigen gebruik )
En weet iemand hoe ik b.v lijntjes om een puzzel plaatje maak ? Kan ik dat gewoon doen met zwarte kleurstof en een kwastje ? Of moet ik daar iets speciaals voor hebben ? (zo was het misschien handiger geweest om b.v de snorharen erop te tekenen ? )
Maar dit is hij geworden (en ik vraag me steeds meer af of ik ooit zo goed kan worden als velen hier, want eigenlijk stellen mijn taarten niks voor... maar goed oefening baart kunst ? )

Daar leer je pas echt van! (als je er de tijd voor hebt en de moed voor kunt opbrengen
)
Tot slot: voor een mooie afwerking van de puzzeldeeltjes zou je de randjes even met je vinger of een knife scriber tool glad kunnen strijken.