1

Onderwerp: Communie "door de poort"

Ik mag een taart maken voor een communie voor een kindje van 7 jaar.
Het onderwerp is "door de poort"
Ik ben hier zelf helemaal niet in thuis... Hebben jullie enig idee of tips hoe ik dit kan aanpakken?
Ze vroeg ook of ik miss wat namen erin kon verwerken  (in het 'land van de poort') Hebben jullie een beetje een beeld hiervan? :think:

2

Re: Communie "door de poort"

Nee, helaas geen idee................maar help je wel even door je topic te uppen  ;)

3

Ik kan je ook niet helpen met ideeen maar hebben ze er bijv geen boekje van. Bij ons op school krijgen de kinderen die hun communie doen een boekje over het thema.
Misschien een idee om dat eens na te vragen bij de gene van wie je de opdracht hebt gekregen :rolleyes:

Mijn taarten, cupcakes en cakepops zijn te zien op https://www.facebook.com/pages/Sweets-b … 4941060258 Ik vind het leuk als jij mijn pagina leuk vindt!

4

Karin09 schreef:

Nee, helaas geen idee................maar help je wel even door je topic te uppen  ;)

Kijk, jij snapt 'm. Dank je hier voor, heeeel attent!  :thumb:

5

mamamirel schreef:

Ik kan je ook niet helpen met ideeen maar hebben ze er bijv geen boekje van. Bij ons op school krijgen de kinderen die hun communie doen een boekje over het thema.
Misschien een idee om dat eens na te vragen bij de gene van wie je de opdracht hebt gekregen :rolleyes:

Dat zou ik ook nog kunnen doen, thanks :thumb:

6 Laatst bewerkt door Mirie (13-04-2011 21:37)

Zelf heb ik als juf van groep 4 jaren geleden met dit project gewerkt.
Op school werd toen werkelijk een poort in de klas gezet, waar elke week iets anders achter lag, wat aanleiding gaf tot gesprekken en activiteiten in de groep. Etenswaar(feest), babyfoto's, bijbel, naam, een gedicht of verhaal, schat(wat is voor jouw belangrijk).
Ik denk als je een boog ( soort regenboog idee, maar dan in wit) zet op de taart versiert met algemene dingen, bijv. bloemen, 't al erg leuk is.
Er hoort bij dit project een boekje/map waar ook thuis in gewerkt wordt.