1 Laatst bewerkt door mitsey (13-04-2011 10:29)

Onderwerp: voor mijn dochter

was niet tevreden over de bovenste taart. Het leek wel of het recept van de FunCakes Framboos veranderd was...
Gelukkig was het voor eigen gebruik. Ben wel trots op m'n icing kroontje.
http://img844.imageshack.us/img844/733/dsc01706vx.jpg
Onderste gevuld met witte choco mousse en bruine choco mousse en slagroom met verse aardbei.
Bovenste taart:
http://img573.imageshack.us/img573/7209/dsc01733f.jpg
kauwgom botercreme tussen de laagjes.

Re: voor mijn dochter

Hoi,

Klinkt goed, prachtige taart en vooral de vulling is erg bont en leuk!

3

Heel mooi!
En ik vind die kleurtjes toch zo leuk! Echt een verrassing als je de taart aansnijd!
Kroontje is ook erg mooi gelukt! :thumb:

Groetjes van Marjon

heel mooi gedaan hoor! zulke mooie rechte plakken biscuit. hoe heb jij het gedaan? hoe lang ging iedere plak in de oven? en alles wel in een keer gemixt?
prachtige kroon!

liefs marieke

5

Hoi Sabine,

Echt supergaaf geworden dat kroontje :thumb:  :thumb:  :thumb:
En al die kleurtjes is ook super.
Zie je zondag!
Gr.
Judith

6

mariekepieke schreef:

heel mooi gedaan hoor! zulke mooie rechte plakken biscuit. hoe heb jij het gedaan? hoe lang ging iedere plak in de oven? en alles wel in een keer gemixt?
prachtige kroon!

Je maakt de hoeveelheid beslag klaar, verdeeld die over 6 bakjes waar je de kleurstof toevoegd. Dan elke kleur apart bakken ongeveer 18 min in de oven (150/160).
Bakken duurt even maar verder een makkie  :)

7

Prachtig kroontje Sabine, complimentje hoor!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

8

Heel erg mooi gedaan en een mooi kroontje!!!!! En Super die binnenkant, ga ik binnenkort een proberen voor mijn dochtertje!!

Heel mooi en bedankt voor de tips! :thumb:

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!

mitsey schreef:
mariekepieke schreef:

prachtige kroon!

Je maakt de hoeveelheid beslag klaar, verdeeld die over 6 bakjes waar je de kleurstof toevoegd. Dan elke kleur apart bakken ongeveer 18 min in de oven (150/160).
Bakken duurt even maar verder een makkie  :)

bedankt!

liefs marieke