1

Onderwerp: Bruidstopper overspuiten?

Ik heb een bruidstopper gekregen die op een taart moet. Nu is de taart blanke marsepein met parelmoer, maar de topper is een spierwit bruggetje met mickey en minnie mouse. Dat staat er dus echt voor geen meter bij. Ik heb al geprobeerd of ik het met pearl spray kon doen, maar dat droogt op als poeder, dus houdt het niet op plastic. Heeft iemand een idee hoe ik kan zorgen dat deze topper niet afschuwelijk vloekt?

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

2

Re: Bruidstopper overspuiten?

Echte verf ?? wel een stukje/plaatje marsepein eronder en zeggen dat ze dat ook er af moeten halen... succes !!

3

Marinina schreef:

Echte verf ?? wel een stukje/plaatje marsepein eronder en zeggen dat ze dat ook er af moeten halen... succes !!

Ja daar dacht ik ook aan, maar waar vind ik nou ivoor parelmoer verf die geen vermogen kost. Autolak is er in alle metalic kleuren, maar die is heel duur!

4

Hema heeft volgens mij parelmoer verf, je kan even kijken of bellen.

5 Laatst bewerkt door Thimomam (13-04-2011 17:29)

Ik weet niet of er een kleur bij zit waar je wat mee kan maar is Revell verf voor modelbouw niks? Zijn kleine potjes die heel dun uitsmeren dus je kan er best wat mee doen en per potjes zijn ze iets van anderhalve euro?

Say YES with joy. Say NO without fear.

kan je er geen uitgerolde marsepein op plakken???

liefs marieke

7

@Thimomam: Da's een idee, ik ga eens kijken of wij een hobbywinkel in de buurt hebben, dankjewel

@Mariekepieke: Nee, dat lukt niet helaas, want er zit te veel relief en dingetjes op, maar toch bedankt!

8 Laatst bewerkt door mignonne (13-04-2011 19:45)

Ik weet niet hoeveel tijd je hebt, maar misschien kun je het gedeeltelijk in de zon laten verkleuren. (wordt mooi weer de komende dagen)