1

Onderwerp: Stapelbarbie.......en niet in het roze.....

De verjaardagstaart voor mijn eigen dochter.
Ik vroeg aan haar: Wat voor taart wil je op je verjaardag.....
Mam, ik wil een barbie.......Oke dat is goed om vervolgens te denken bij mezelf; waarom vraag ik het dan ook!
Ik heb dat namelijk nog nooit gedaan en ik weet niet dat me wel ging lukken....
En na een aantal slapeloze nachtjes wist ik hoe ik zou beginnen en hoe ik het uiteindelijk in elkaar zou gaan flansen.....

ZOU want bij deze taartmuts gaat nooit iets volgens schema, planning en meer van die dingen die op tijd moeten....
Lever gelukkig wel altijd de taartjes op tijd af maar dat is dan ook meestal nachtwerk....
Dus ook bij deze......Na heel wat gestress, getier en bibbers had ik hem eindelijk klaar....
Jaha en omdat ze er hier altijd met de benen uithangen met verjaardagen moest ik daarna ook nog ff snel 2 taartjes erbij maken....
Gevolg.......Een nieuw persoonlijk record: Rond 02.00 uur was ie dan eindelijk klaar.....
Pffffff

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CM3MIN8W.jpg

2

Re: Stapelbarbie.......en niet in het roze.....

Het resultaat mag er dan ook wezen :thumb:

3

Pettefletjuh schreef:

Jaha en omdat ze er hier altijd met de benen uithangen met verjaardagen moest ik daarna ook nog ff snel 2 taartjes erbij maken....

dit snap ik echt niet  :D
maar je taarten zijn prachtig

monique2510 schreef:
Pettefletjuh schreef:

dit snap ik echt niet  :D
maar je taarten zijn prachtig

Och tuurlijk, dat is een uitdrukking hier  :lol: .........Bij ons is het altijd harstikke druk op verjaardagen.......We hebben eigenlijk de woonkamer voor zoveel visite te klein.....

heel mooi en sjiek!

6

WOW, geweldig.

7

Wie plakt er dan ook honderdduizend sterretjes én bergen ruches op twee taarten  :lol:

Ziet er echt leuk uit zo, houd meer van deze kleuren dan van roze  ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

8

Ik vind hem su :Y per

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl

9

:thumb: wat zal ze daar blij mee geweest zijn en wat een werk. Misschien ben je net als ik, werk het beste onder bepaalde druk, uhm alleen niet 's nachts hahaha. Ik ben rijk denk ik want ik heb overdag genoeg tijd om 's avonds lekker op de bank te hangen voor een lekkere film of zo

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

10

Miss Pebble schreef:

Wie plakt er dan ook honderdduizend sterretjes én bergen ruches op twee taarten  :lol:

Ziet er echt leuk uit zo, houd meer van deze kleuren dan van roze  ;)

Ik zei de gek  :lol: Enneh natuurlijk nog nooit gedaan die ruches.....ik dacht dat doe ik wel ff....... :think:  :grr:
Niet dus.......toch wel ff ietwat oefenen voor de tijd......

11

Mirzan schreef:

:thumb: wat zal ze daar blij mee geweest zijn en wat een werk. Misschien ben je net als ik, werk het beste onder bepaalde druk, uhm alleen niet 's nachts hahaha. Ik ben rijk denk ik want ik heb overdag genoeg tijd om 's avonds lekker op de bank te hangen voor een lekkere film of zo

Nou zal je vertellen dat ik 's morgens al ben begonnen...
Kids naar school en toen gelijk aan de slag.....
Taartjes waren natuurlijk al gebakken, fondant had ik ook al gekleurd maar ja.......In het leven van deze gigantische chaoot gaat nooit iets volgens plan en kwamen er weer van allerlei dingen tussendoor!! :s Maar tis uiteindelijk gelukt na een halve nachtdienst.... :lol: