26

Re: kopje koffie of thee?

Andrea schreef:

Wat ziet dit er leuk uit zeg..heb je malletjes voor die koffiekan en koffiekopjes? Ik ben erg benieuwd....zijn echt super.

groetjes,
Andrea

ja ik heb siliconen mallen gemaakt (vloeibare vorm) na het uit de mal maken moeten ze nog iets bijgewerkt worden, met name de oren komen niet goed uit de mal, maar het is in iedergeval gemakkelijker dan het boetseren.

Groetjes Marjon

Marjonz schreef:
Andrea schreef:

Wat ziet dit er leuk uit zeg..heb je malletjes voor die koffiekan en koffiekopjes? Ik ben erg benieuwd....zijn echt super.

groetjes,
Andrea

ja ik heb siliconen mallen gemaakt (vloeibare vorm) na het uit de mal maken moeten ze nog iets bijgewerkt worden, met name de oren komen niet goed uit de mal, maar het is in iedergeval gemakkelijker dan het boetseren.

waarmee heb je die malletjes dan gemaakt, dus waar heb je dan zo'n klein theepotje en kopje vandaan?

I never met a calorie I didn't like....

28

de  theepot en kopje zaten op theelepeltjes bij xenos vandaan misschien hebben ze nog. en verder kijk ik heel goed om me heen je kan best wel veel gebruiken om mallen van te maken. succes voor als je ook zelf mallen gaat maken.

Groetjes Marjon

:thumb: wat een goed idee!! nooit aan gedacht, ik zat eerder aan barbiespullen te denken... morgen maar even naar xenos (alweer...)

I never met a calorie I didn't like....

30

Thee graag! Wat zijn ze schattig  :)  Heel leuk gemaakt!

31

Wat een gezellige boel  :thumb:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook