Onderwerp: icing koekjes
Deze samen met mijn dochter (8) gemaakt. Erg leuk om te doen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » icing koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze samen met mijn dochter (8) gemaakt. Erg leuk om te doen.
Ze zijn erg leuk geworden.
Ze zijn prachtig, koekjes staan ook nog steeds op mijn lijstje, heb je dat al vaak gedaan met icing spuiten? Is het erg moeilijk? 
Ze zijn prachtig, koekjes staan ook nog steeds op mijn lijstje, heb je dat al vaak gedaan met icing spuiten? Is het erg moeilijk?
niet moeilijk. Je maakt icing klaar(dikkere om te spuiten) en verdeel die over b.v. 4 bakjes om ze een kleurtje te geven. Dan doe je de helft van elk bakje in een (aparte)spuitzak met spuitmondje 2 of 3. Het reseterende in de bakjes verdun je dan een beetje om vlakken mee te vullen.
Je pakt dan een koekje en spuit de omtrek met een kleurtje. Met de dunnere variant vul je dan de vlakjes in(met b.v theelepeltje). Als het iets aan gedroogd is, kan je nog lijntjes met de spuitzakken erover doen.
Spuitzakken onder een vochtige doek leggen tijdens het werken dit voorkomt indrogen van de spuitmondjes.
Tip: pak gewoon de mix van FunCakes om icing te maken 
(Je moet alleen even gevoel krijgen welke dikte je nodig hebt)
Leuk!
had het ook stiekem van jou af gekeken hoe te doen
Waar zo'n freubel dag niet goed voor is 
his schreef:Leuk!
had het ook stiekem van jou af gekeken hoe te doen
![]()
Waar zo'n freubel dag niet goed voor is
Daar is een freubeldag toch ook voor, om van elkaar te leren!
Enne...ik heb het ook niet zelf bedacht hoor...

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » icing koekjes