1 Laatst bewerkt door BijJolan (13-04-2011 13:21)

Onderwerp: Zwanen soezen

Voor de verjaardag van mijn vader, heb ik de zwanensoezen geprobeert. Ik moet zeggen ben er wel aardig te vreden over.

Had de vleugels met chocolade gemaakt, maar weet niet echt of ik hier blij mee ben. Zonder vond ik het zo kaal en met is het eigenlijk weer te veel. (voor het oog). Wat vinden jullie?

Vanavond gaan we ze lekker opeten!! :thumb:

http://94.100.120.116/1280450001-1280500000/1280471401-1280471500/1280471411_5_BPOa.jpeg

2

Re: Zwanen soezen

:thumb: Leuk!

Met zoete groet! Akire

3

oooooh... dat is zo lang geleden bij mij zulke soezen...
en ze zien er helemaal lekker uit...

ik vind de chocolade niet echt storen...

enige wat ik zou doen, is de stukjes nek-hoofd, er anders insteken.
nu staan ze op de foto naar links, ik zou ze naar rechts doen... zoals een 2 (met het horizontale streepje de soes en de rest de hals en hoofd.) lijkt me ...Echter (maar alleen om te muggenziften hoor, want ik vind ze er echt heel smakelijk uitzien!!!)

4

O-) Je hebt gelijk! Ze hangen nu na voren, haha dat was mij nog niet
een bekend, heb net even een plaatje opgezocht van een zwaan en die lijkt inderdaad op een 2..

Zal ze even verbeteren.

5

Nou de nieuwe stand van de zwaan... Ik mag ze niet opeten maar ze lijken al zo lekker.... Pff wachten duurt lang... :think:

6

al zeg ik het zelf... ja, beter  :Y

oh... ik ben zo jaloers op al degenen die hiervan mogen smikkelen vanavond.

(ik had al lang 'geproefd' was ik jou geweest :o )

7

Nou ik heb gelukkkig nog twee gewone soesen(over) op reserve, dus die ga ik zo even met manlief proeven, aangezien hij al bijna op weg is na huis. Maar eerst even de bedrijfswagen wassen en dan pas mag ik smikkelen.... Als het lukt laat ik je nog even weten hoe hij smaakte...

8

Leuk! Ik snap wat je bedoelt (die vleugels). misschien volgende keer met witte chocola?