1

Onderwerp: nieuw jaar nieuwe uitdagingen!!

Hallo allemaal,

Ik ben Brenda en ben 31 jaar. Ik ben getrouwd met Marcel en heb met hem 2 zonen. Mathijs van 4 jaar en Jurgen van nu 10 maanden. In mijn verlof periode ben ik tegen het taarten maken aangelopen. Ik had er wel eens wat over bedacht en gezien in Engeland of Amerika, maar ik had geen idee hoe te beginnen of waar de spullen vandaan te halen. Nou, dat weet ik inmiddels luid en duidelijk!!
Zoals de meeste in dit forum ben ik ook lichtelijk verslaafd geraakt.
Ik heb al heel veel aan dit forum gehad, dus ik dacht laat ik mezelf in het nieuwe jaar eens open stellen voor nieuwe mensen en nieuwe uitdagingen (want ook op computer gebied kan ik wel weer wat nieuwe dingen op gaan pakken)

Groetjes Brenda

2

Re: nieuw jaar nieuwe uitdagingen!!

Gezellig dat je ook op het forum komt, welkom!!
Ben benieuwd naar je baksels!

3

Welkom op dit leerzame forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

4

Welkom. En wat grappig dat je in Oudeschild woont daar wonen mijn opa en oma ook. Want ik neem aan dat je op Texel woont toch (ken anders niet veel andere plaatsen met die naam.)

Veel plezier in elk geval op het forum.

Taartige groet

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

5

welkom op dit leuke en leerzame forum waar voor alle vragen een antwoord te vinden is!

veel plezier :)

6

Leuk!! Nog iemand op Texel die deze prachtige hobby heeft ontdekt.
Heel veel succes, ben erg benieuwd!