1

Onderwerp: Wie kan mij helpen?!

Ik moet van deze knuffel (zie link) een taart maken, hoe kan ik die het beste maken? Met de blanda vorm van Ikea t lijfje?En t hoofdje? Helemaal van marsepein maken en met een sateprikker vastzetten? Of van cake maken? Welk vormpje zou ik dan kunnen gebruiken?

http://94.100.120.212/1280200001-128025 … _NTkO.jpeg

2

Re: Wie kan mij helpen?!

je kunt het hoofd misschien van cake maken in een soort paasei bakvorm of een ovale bakvorm

3

:think: kleine Blanda op een grote Blanda

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Rice crispies.................anders de tip van Carien.............

Moet wel lachen om je topic titels.............je hebt 3 topics aangemaakt: help!, help!!! en wie kan me helpen?.............tip: maak een duidelijke titel, dat trekt de aandacht en krijg je waarschijnlijk eerder reactie...........

Succes met het maken van de knuffel...........

5

Hihihi Karin

dat is iedere keer t eerste wat er in me opkomt! dus typ ik dat er maar neer! :D
Ennuh wat zijn rice crispies? :s

6

ik denk meer aan een omgedraaide cupcake op een blanda.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

Hoe groot moet de taart worden ?

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

8

ik wil de knuffel bovenop een ronde taart van 25 cm zetten...

Als je de knuffel los gaat maken voor op de taart kan je een klein bolvormige  bakvorm gebruiken (ik heb deze van wilton) ik gebruik deze ook altijd om de voetbal op een taart te maken je kan dan desnoods het hoofdje gewoon van marsepein maken.

Wanneer je dat liever niet doet zou ik zoals lilar al zij een cupcake nemen en deze bekleden en op het bol taartje zetten het is wel een mooi voorbeeld om dit een keer uit te proberen.

Veel succes in ieder geval groetjes sam

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten