Onderwerp: eindopdracht PME1, bruidstaart in zwart, wit en rood

Hallo,

Dit was mijn eindtaart voor PME1. Wel een beetje gesmokkeld met de opdracht... Er moest eigenlijk een draperie van boven naar beneden op de taart komen en die zit er bij mij niet op.

De taart was biscuit gevuld met aardbeienmousse met stukjes witte chocola en aardbeienjam.

Leuk dat je kwam kijken en heb je een op- of aanmerking, dan lees ik 'm graag!

Groetjes van Kirsten

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SEWSII6I.jpg

2

Re: eindopdracht PME1, bruidstaart in zwart, wit en rood

hij ziet er stoer uit... waar heb jij pme gedaan?
Wij moesten namelijk minimaal 3 technieken doen.. zo zie je maar weer.. tis overal anders

3

Mooi gedaan!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

4

Wauw, hij is hartstikke mooi !!!

Groetjes, Conny

5

zier er heel mooi uit!!!

Kimh schreef:

hij ziet er stoer uit... waar heb jij pme gedaan?
Wij moesten namelijk minimaal 3 technieken doen.. zo zie je maar weer.. tis overal anders

Hoi Kim,
ik heb de pme in Wormer gedaan bij taartopmaat. Wij moesten 4 technieken op de taart doen, waarvan dus eigenlijk ook zo'n draperie...

Bedankt voor je reactie en groetjes van Kirsten

7

Nou ik vind hem prachtig!
Super mooi gedaan!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

Heey kirsten,

Leuke taart!

Ik zag je post en ik dacht jamaar ik heb toch niet. . . onee onze namen verschillen maar heel weinig :P grappig en verwarrend :Y

Groetjes Kirsten

KirstenCakes schreef:

Heey kirsten,

Leuke taart!

Ik zag je post en ik dacht jamaar ik heb toch niet. . . onee onze namen verschillen maar heel weinig :P grappig en verwarrend :Y

Groetjes Kirsten

Hoi Kirsten,

wat grappig zeg.  Ik had geen idee dat er hier nog iemand was die bijna dezelfde naam en nickname heeft. Ik heb dat helemaal niet gecontroleerd... Zo vaak kom je onze naam ook weer niet tegen en dan ook nog dat 'cakes' erachteraan. Het is misschien wel wat verwarrend!
Maar leuk dat je gereageerd hebt!

Groetjes van Kirsten