Onderwerp: Cupcakes van Peter
Alvast bedankt voor het bekijken van dit topic!
Ben al een tijdje in de weer met taarten en check vaak het forum. Ik heb veel inspiratie en tips opgedaan om met mijn taarten en cupcakes aan de slag te kunnen.
Mijn allereerste échte fondant taart heb ik met Sinterklaas 2010 gemaakt. Hiervan ging het plaatsen op het forum niet goed en erna geen tijd meer voor gehad om het te fixen.
Daarom in dit topic alle cupcakes die ik heb gemaakt. Het gaat op chronologische volgorde. 
Om het een beetje overzichtelijk te houden heb ik er een cijfer voor geplaatst; wil je wat over specifieke cupcakes zeggen, noem dan even het nummer erbij. Dan blijft het een beetje overzichtelijk.
Mocht je cupcakes tegenkomen die veel op werk van jezelf lijkt; dat zou goed kunnen, bedankt voor de inspiratie!
Mocht je het een probleem vinden, kun je me natuurlijk even vriendelijk verzoeken de foto te verwijderen. 
In dit topic staan alle taarten die ik heb gemaakt
In dit topic staan alle stapeltaarten die ik heb gemaakt.
---
#1 Kerst cupcakes
Toef is van gekleurde slagroom
Mijn moeder werkt met bejaarden en met feestdagen is er altijd wat lekkers om ze te verwennen. 
#2 Onderwater cupcakes
Deze cupcakes heb ik gemaakt omdat ik gewoon zin had om het boetseren met fondant te oefenen.
Heb ze uiteindelijk aan mijn ouders meegegeven, naar hun kaartavond.
#3 Bedankt!
Mijn moeder wilde graag iemand bedanken met cupcakes, vandaar dat ik deze heb gemaakt. 
#4 Verjaardag
Toef van royal icing met sprinkles van snoeppapier
Deze cupcakes heb ik gemaakt voor mijn 21e verjaardag. Om op mijn stage te trakteren.
Had er een paar over, maar paar dagen later waren ze toch allemaal op!
#5 Carnaval
Mijn moeder werkt met bejaarden en met feestdagen is er altijd wat lekkers om ze te verwennen. 
Clowntje als extra erbij gemaakt; wilde boetseren even oefenen.
#6 Race cupcakes
Gemaakt voor mijn zwager. Hij houd van racen, en had als cadeau wens alleen een ei-snijder... niet echt spectaculair dus daarom deze cupcakes erbij gemaakt.
#7 Piraten cupcakes
Deze taart was een opdracht (verzoek
) van mijn oom. Voor zijn kleinzoon wilde hij een toffe piraten taart. Deze staat in mijn stapeltaarten topic. Maar hij wilde ook graag deze cupcakes erbij voor de kinderen die op het feest kwamen.
Ben er zelf érg trots op! Vind ze zooo schattig!!
---
Bedankt voor het kijken en vergeet niet mijn andere topics over taartenen stapeltaarten te checken! 
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.