Onderwerp: Stapeltaarten van Peter
Alvast bedankt voor het bekijken van dit topic!
Ben al een tijdje in de weer met taarten en check vaak het forum. Ik heb veel inspiratie en tips opgedaan om met mijn taarten en cupcakes aan de slag te kunnen.
Mijn allereerste échte fondant taart heb ik met Sinterklaas 2010 gemaakt. Hiervan ging het plaatsen op het forum niet goed en erna geen tijd meer voor gehad om het te fixen.
Daarom in dit topic alle taarten die ik heb gemaakt. Het gaat op chronologische volgorde. 
Om het een beetje overzichtelijk te houden heb ik er een cijfer voor geplaatst; wil je wat over een specifieke taart zeggen, noem dan even het nummer erbij. Dan blijft het een beetje overzichtelijk.
Mocht je een taart tegenkomen die veel op werk van jezelf lijkt; dat zou goed kunnen, bedankt voor de inspiratie!
Mocht je het een probleem vinden, kun je me natuurlijk even vriendelijk verzoeken de foto te verwijderen. 
In dit topic staan alle cupcakes die ik heb gemaakt
In dit topic staan alle taarten die ik heb gemaakt.
---
#1 Kerstactie
Cake
Vulling van roomkaas met jam gemengd
Tijdens mijn stage bij een webdesign bedrijf heb ook voor een klein gedeelte meegewerkt aan de kerstactie van het bedrijf. Dit ging om een site waar je een snowglobe kon maken en geld voor het goede doel kon verdienen. (www.maakjesnowglobe.nl)
Om de lancering te vieren (het waren nogal wat overuren voor mijn collega's) heb ik deze taart gemaakt! Ze vonden hem prachtig en stonden met open mond te kijken.
#2 Badeend verjaardagstaart
Biscuit
Bosvruchten bavarois
Deze taart heb ik gemaakt voor mijn 21e verjaardag. Ik ben verzamel badeenden dus het thema was mij al snel bekend
Mijn vriend heeft ook veel geholpen met deze taart. Normaal wordt ie altijd een beetje mopperig als ik met taarten bezig ben (het is nogal tijdrovend
) maar als ie mee mag helpen vind ie het leuk!
#3 Piratentaart 
Biscuit
Onderste laag heeft een vanille vulling met abrikozenjam, de middelste heeft een vulling van chocolademousse met kersenjam, en de bovenste heeft een vulling van vanille en chocolademousse
Deze taart was een opdracht (verzoek
) van mijn oom. Voor zijn kleinzoon wilde hij een toffe piraten taart. Ben er erg lang mee bezig geweest, maar vond het heerlijk om te doen en ik vind hem nogal goed gelukt al zeg ik het zelf!
Bij deze taart horen ook nog cupcakes maar die staan natuurlijk in mijn cupcake topic. 
---
Bedankt voor het kijken en vergeet niet mijn andere topics over cupcakes en taarten te checken! 
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.