Re: Regenboog pushcakes
wauw gaaf!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Regenboog pushcakes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
thnx voor alle leuke reacties! Ja Annick van arbicakes(.nl) verkoopt ze inderdaad in haar shop.
Leuk idee.
Maar heb een vraagje. wat is de doorsnee van de pushcake, want zag in je how to dat je uit een rondje cc 2 rondjes steekt. Dan lijken ze mij niet al te groot.
De doorsnede is 4,5cm. Ik heb elke cupcake in twee plakjes gesneden en uit ieder plakje één rondje gestoken. Ze zijn dus iets kleiner dan n cupcakeje.
Wat ben je weer creatief!! Heel erg leuk.
En heb je ze afgewassen voor een volgend gebruik?
he ik heb ze van het weekend in de vaatwasser gehad en dat ging perfect!!!! en iedereen vind ze geweldig!
ik heb trouwens beslag gedaan in een boterkoek vorm en dan uitgestoken, dat werk ook goed!!! (alleen heb je dan meerdere cakes nodig met al die kleurtjes van jou)
Wat ben je weer creatief!! Heel erg leuk.
En heb je ze afgewassen voor een volgend gebruik?
Ja ik heb ze met de hand afgewassen en ze zien er echt ongebruikt uit, als nieuw
Voor eigen gebruik hoef je ze dus zeker niet weg te gooien!
Super gedaan!
Erg vrolijk!
Ik blijf ernaar kijken, vind ze érg leuk!
Ze zijn leuk!!
Lekker vrolijk!
Ik moet er ook snel mee aan de slag, misschien dat ik deze week ergens even de tijd kan vinden.
oh die zijn ook leuk! lekker vrolijk!
he ik heb ze van het weekend in de vaatwasser gehad en dat ging perfect!!!! en iedereen vind ze geweldig!
ik heb trouwens beslag gedaan in een boterkoek vorm en dan uitgestoken, dat werk ook goed!!! (alleen heb je dan meerdere cakes nodig met al die kleurtjes van jou)
Haha ja met zoveel kleurtjes wordt dat dan vaak bakken
daarom had ik cupcakes gemaakt. Volgens mij hou je ook minder 'rest cake' over na het uitsteken uit cc's tov uit een ronde plak steken. (maar dat zou ik nog eens na moeten rekenen
hihi)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Regenboog pushcakes