1 Laatst bewerkt door christa-taart (11-04-2011 11:38)

Onderwerp: feedback toad

ik heb een poging (onee, 2e poging) gewaagd om toad van mario na te maken. maar ik kan nog wel wat tips gebruiken volgens mij.

zijn er kenners met een kennersblik die nog wat advies kunnen geven?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EVVKCCYN.jpg

ik hoor het graag. begin net dus heb nog een hoop te leren. zeker met boetseren. dat vind ik nog erg moeilijk.
bedankt alvast voor he meedenken.

christa

2

Re: feedback toad

Ik zie niks  :s

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

nu wel.... was even vergeten hem toe te voegen. sorry

jaaa dat is echt toad hoor!!

Ik zing mijn eigen wijsje!

5

vind hem leuk al ken ik hem alleen wit rood haha maar ja toen liepen de poppetjes ook nog gewoon 2 kanten op haha

6

Hahaha, die is geweldig!!!
Me zoontje heeft hem ook goedgekeurd!

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

7 Laatst bewerkt door christa-taart (11-04-2011 11:46)

nee, ik wilde feedback :Y  :lol:  :P
maar hij is dus nu al herkenbaar als toad.
fijn! leuk!
:thumb:
bedankt voor jullie leuke reacties

8

Ik vind hem erg leuk!
Maar als fanatiek mario bross speler ;) zou ik zeggen dat zn "hoed" iets groter mag en zn buik net iets kleiner

(ps de gele toad heeft een geel jasje en de rode toad heeft wel een geel met blauw jasje, maar dat maakt opzich niet uit)

Your light will shine when all else fades!

9

Zoals ik eerder al zei:
:thumb:

Liefs, Zanoni

klopt ik vond het witte jasje er zo bleek bij. vandaar de verkeerde combi! goed opgelet hoor! :Y
dus dat is bewust een 'foutje'

de hoed had ik inderdaad al een slag groter gemaakt. maar denk ook dat die nog wel iets groter kan he! bedankt voor het meedenken danieke. en bedoel je de buik iets kleiner. het witte gedeelte of het huidskleurige gedeelte?

p.s. leuk spel he, speel je het op de wii?

11

Ja zoiets dacht ik al ^^

uhm nou ik bedoel meer in het geheel... kheb het idee dat je buikje van toad net iets te rond is en dat toad meer druppelvormig is. Zeg maar als je het er niet mee eens ben hoor, ik ben ook geen expert in boetseren enzo ;)

Ik vind het spel fantastisch! ik heb het, inderdaad op de wii, uitgespeeld met mijn zus samen. En nog vind ik het leuk om te doen. uitgespeeld of niet ^^

Your light will shine when all else fades!

oke ik snap het...

ik ben allang blij dat je het ziet. ik vind dat al moeilijk. zie dan wel dat het niet klopt, maar waar dan precies? ach, en mens kan nog een hoop leren! ik wel in ieder geval.
bedankt voor je reactie.

enne, wij hebben hem nu uitgespeeld, en spelen nu alle werelden overnieuw om de grote munten te pakken. erg verslavend. maar zooo leuk.

groetjes