Onderwerp: kapsel 2x invriezen???
ik lees heel veel hier op het geweldige forum en vaag staat me er iets van bij dat ik al eens iets dergelijks heb gelezen maar kan het dus mooi niet weer vinden dus ik stel mijn vraag nog maar een keer.
volgende week donderdag de 21e ga ik naar de klas van mijn jongste (groep 3) en neem dan 16 bolletjes mee van 12/15 cm. deze kan ik ruim vooraf bakken en invriezen maar ik zal ze toch vantevoren moet vullen en de 1e laag fondant erover heen moet leggen, daar zijn deze kids nog te jong voor en duurt denk ik dan ook te lang allemaal. ze gaan ze dus versieren met van alles en nog wat.
maar nu zit ik te denken, ik weet niet hoeveel ik achter elkaar kan vullen en bekleden. Hoe zouden jullie dat indelen? en kan ik evt de blandas nadat ze gevuld en bekleedt zijn weer in de vriezer leggen? ik ben zo bang dat het kapsel te droog gaat worden als ik ze te lang laat staan zeg maar.
ow jah ik ben nog niet zo lang bezig met taarten dus het bekleden gaat me nog niet zo snel af, hoewel de ene keer sneller dan de andere x natuurlijk, maar ik hoor hier ook regelmatig hoe kleiner het kapsel hoe moeilijker. dus jah.......kunnen jullie mij helpen hoe ik dit ga indelen?
alvast bedankt iig