Re: Geboorte Pip-taart
Mooi 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geboorte Pip-taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel lief, mooi, strak en fleurig (of moet ik zeggen "Floorig") taartje!! 
Oh WOW wat een mooie taart! Zijn de kleine bloemetjes gemaakt met de blossom plunger cutter? Die wil ik namelijk nog aanschaffen (ben nog niet zo heel lang bezig) en vooral na het zien van deze taart! Super mooi!
ik heb zo ook maar krijg er niks uit
fondant heel dun uitrollen, laten drogen (min of 10), omdraaien, weer iets uitrollen, laten drogen (min 10), weer omdraaien, letters uitdrukken en dan komen ze er zo uit bij 1x tikken. Belangrijk is dun, heel dun!, en tijdje laten drogen voordat je uitsteekt. Ik gebruik nooit tylose erdoor, gewoon effe wachten
....geduld is het belangrijkst 
Wat ziet dat er schattig uit met het servies erbij!
Wat GE-WE-LD-IG!!!!!! Een waanzinnig leuk idee, een prachtig geheel en je taart erg mooi en opvallend strak en netjes gemaakt. TOP!
Zo, wat veel reacties!
Ben ook stiekem wel een beetje trots nu hoor!
Dank jullie wel!
WOW......ik vind hem prachtig, vooral zo in combinatie met het servies. Ben wel benieuwd welke mal voor letters jij gebruikt.
Ik wil die namelijk nog aanschaffen maar ik weet niet goed welke ik het beste kan nemen. En jouw letters vind ik echt mooi!
ik vind je taart zelfs mooier dan de kaart hahaha...
Erg strak erg mooi gemaakt
helemaal toppie! 
Prachtig geheel, je taart is echt supermooi!
mooie taart!
wat een scheet van een taartje 
Ohw wat een super leuke combi!
Echt gaaf, ik zou contact opnemen met de schilder van de geboorteserviesjes, misschien een leuke samenwerking?
Bedankt voor al jullie reacties!
Ohw wat een super leuke combi!
Echt gaaf, ik zou contact opnemen met de schilder van de geboorteserviesjes, misschien een leuke samenwerking?
Is natuurlijk altijd leuk, maar niet praktisch... denk ik. Ze woont namelijk niet om de hoek!
Wow 
wow wat past alles mooi bij elkaar 
Ik vind 'm helemaal leuk!
Mooi zeg, mag ik 'm opslaan?
Mooi!!
Heel erg leuk!!!
Vind dat servies ook heel origineel!
Wat een lief taartje!! En zo leuk dat servies!!
Echt een super mooi geheel!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geboorte Pip-taart