Onderwerp: [feedback] woezel en pip op bestelling
Hello allemaal,
Mijn eerste echte bestelling. Tot nu toe alleen 'vriendendiensten' gedaan. Inmiddels ben ik een jaar bezig met bakken en besloten een bestelling aan te nemen. Eng maar leuk!
Vanwege een hele drukke werkweek deze week had ik het erg strak gepland en waren de delen vorige week al af. Gisterochtend gestapeld en laten ontdooien. Helaas gingen de letters van de onderste taart iets smelten en doorlopen.
De onderste was ook veel meer bevroren dan de bovenste 2 (2 verschillende vriezers).
Ik heb nog niet gehoord of hij lekker was...
Hierbij de plaatjes:

De zijkant:
De achterkant:
Natuurlijk zie ik zelf ook dat alle lagen scheef zijn en dan de onderste niet helemaal strak is bekleed.
Ik heb wel deuvels erin gedaan maar geen taartkartonnetjes ertussen omdat ik de randen al had gemaakt en er dan kiertjes zouden zijn tussen de lagen.
Ook is de fondant in sommige hoekjes wat gebarsten. En ik had geen zin meer om gezichtjes op de vlindertjes te maken...
Positief: mijn planning was goed dus weinig stress gehad. De klant was erg blij en tevreden. Ik had 40 euro gevraagd (1 euro pp) om voor mezelf de stresslevels niet te hoog te maken en heb 45 gehad. Volgende keer vraag ik wel meer als ik zie hoeveel werk erin zat..
Ik hoop op reacties!