Onderwerp: Beetje raar...

met dit heerlijke weer om een iglo taart te maken  :lol:

Maar goed, de kleine man van een collega wilde graag iets wat te maken had met skieen, dus ik heb de pinguins maar skies omgebonden en voila...daar is die dan mijn versie van de iglo taart.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OQ6VVP7X-D.jpg

Niet de meest geweldig scherpe foto maar ik vond het bekkie van Boy boekdelen spreken  :lol:

Bedankt voor het kijken en feedback is altijd welkom

Groetjes

2

Re: Beetje raar...

Erg mooie taart en idd een leuke foto! :)

heerlijke taartgroetjes van Brenda

3

Haha, dat is toch iets waar je niet aan denkt met dit weer!
Ik vind het zeer geslaagd en leuk om de ontvanger ook op de foto te zien en hoe blij hij er mee is :Y

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

4

Leuk geworden hoor, enne april doet wat hij wil, had net zo goed nog hardstikke koud kunnen zijn.......lol

Ja dat klopt haha

Bedankt voor jullie reacties!! Ik was zelf wel tevreden (zie altijd nog verbeterpuntjes, ben nogal een perfectionist  :Y ), maar ben trots dat jullie ervaren taartenbakkers (als ik dast zo mag zeggen) 'm ook mooi vinden  :thumb:

groetjes

Ik vind hem als beginneling helemaal geweldig en ik hoop dit ooit ook te kunnen. Mijn complimenten!

Ingeborg Martens schreef:

Ik vind hem als beginneling helemaal geweldig en ik hoop dit ooit ook te kunnen. Mijn complimenten!

Bedankt!! Super leuk om te horen, maar ik ben zelf ook pas een beginneling  :Y  Ik ben nu een maand of 3 bezig en vind het helemaal geweldig om te doen!! Ik ga in Juni mijn eerste workshop PME doen, daar hoop ik heel veel meer te leren  :)

Groetjes

8

hele leuke taart en hele leuke foto! de ontvanger was duidelijk meer dan blij met zijn taart!

9

hahaha..ik denk dat 6jarige jongetjes rond deze periode vreemd genoeg allemaal sneeuw,ski's, pinguins en iglo willen.

Mijn zoontje heb ik ook zo'n taart, cc's en pops moeten maken de voorbije weken en ik heb er nog zien voorbijgaan hier  :lol:  :lol:

Mooi gedaan hoor!  :Y

Ik vind Boy wel een iets een vreemde naam, vooral wanneer die volwassen zal zijn  :D

Reini schreef:

hahaha..ik denk dat 6jarige jongetjes rond deze periode vreemd genoeg allemaal sneeuw,ski's, pinguins en iglo willen.

Mijn zoontje heb ik ook zo'n taart, cc's en pops moeten maken de voorbije weken en ik heb er nog zien voorbijgaan hier  :lol:  :lol:

Mooi gedaan hoor!  :Y

Ik vind Boy wel een iets een vreemde naam, vooral wanneer die volwassen zal zijn  :D

Nog gefeliciteerd met je zoontje!! Ik heb net even naar je pinguin taart gekeken; hij is geweldig!!! En je chocopops zijn echt super!!Heel mooi gedaan! :Y  :thumb: