1

Onderwerp: Bruidstaart met kwarkvulling

Hallo allemaal,

Ik heb een opdracht gekregen om een bruidstaart te maken met kwarkvulling. Kan dit wel en hoe doe ik dit.
Ik verneem graag van jullie.

Groetjes Bonhenriette

Re: Bruidstaart met kwarkvulling

Kijk even bij de recepten of gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen. Verder heb ik je even gemeld bij de moderators zodat je onderwerp verplaatst kan worden want het staat in de verkeerde rubriek.

Life is what you bake it.

3

Graag titels, omschrijvingen en sticky's lezen voor je ergens lukraak je berichten plaatst. Je andere bericht heb ik verwijderd.

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Ik zou het niet doen denk ik. Tenzij de taart in de koelkast geplaatst kan worden. Tis net als met slagroom volgens mij.

Maar goed wie ben ik... Ik werk sowieso liever met vullingen die buiten de koelkast kunnen gewoonweg omdat het natuurlijk het leukste is om de hele tijd naar de taar te kijken. En dat kan niet als hij in de koelkast staat...  :lol:

Ik zou dus eens aan het bruidspaar vragen of er mogelijkheid is dat de taart daar gekoeld wordt. Hij kan best een half uur voor het aansnijden neergezet worden hoor. Dat kan niet zoveel kwaad.

5

Bedankt. Ik ben nog niet zolang hier dus weet nog niet precies hoe het werkt dames.
Ik ga de volgende keer goed op zoek naar de juiste rubriek. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Henriette