Onderwerp: De Taart van Daan
Hoera, mijn nieuwe website www.detaartvandaan.nl is in de lucht.
Nu maar flink aan de slag om mijn fotoboek uit te breiden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » De Taart van Daan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoera, mijn nieuwe website www.detaartvandaan.nl is in de lucht.
Nu maar flink aan de slag om mijn fotoboek uit te breiden.
Gefeliciteerd met je site, hij ziet er er mooi uit
Zijn dit alle taartjes die je gemaakt hebt??
Want dan vraag ik me eerlijk gezegd af of t heel handig is om workshops te gaan geven!
Buiten dat puntje vind ik het wel een erg leuke site!
Ik kan je KvK nummer niet vinden op je site, dat is wel verplicht hoor als je ingeschreven bent. (ik neem tenminste aan dat je dat bent, omdat je workshops aanbiedt?)
Zijn dit alle taartjes die je gemaakt hebt??
Want dan vraag ik me eerlijk gezegd af of t heel handig is om workshops te gaan geven!Buiten dat puntje vind ik het wel een erg leuke site!
Ja, ok dit zijn ze niet allemaal, maar moet idd nog een hoop ervaring op doen.... maar bij de eerste basisworkshops binnen vriendenkring ging het eigenlijk best goed.... en verwacht dat ik dit eerst toch nog binnen kennissenkring ga doen... maar bedankt het kritisch puntje ...als je nog tips hebt??
Ik kan je KvK nummer niet vinden op je site, dat is wel verplicht hoor als je ingeschreven bent. (ik neem tenminste aan dat je dat bent, omdat je workshops aanbiedt?)
Nee, ik heb nog geen KvK nr, maar ga morgen maar eens langs om te informeren, want lees aan alle kanten dat er nog een grijsgebied is wanneer je dit moet doen... bedankt!
Als je voor vreemden structureel workshops gaat geven à € 40,-- pp is er weinig grijs aan hoor
Gezellig, een naamgenoot met dezelfde taartennaam, hahaha.
Mijn website is www.taartvandaan.nl
Groetjes Daniëlle
Ah, zo te zien had je dat al ontdekt. Mijn foto's van MIJN cupcakes staan op JOUW site.
Zoek de verschillen:
Ik zie geen verschil
asociaal, pronken met andermans werk
JA, das niet erg jofel zeg en de naam en de cc.......Mmmmmmm
kun je niet maken hoor
Zo, lekker origineel zeg als je dan dezelfde naam hebt en op dezelfde sitenaam uitkomt ok, maar dan ook de foto nog gebruiken? Als ik jou was zou ik die even vervangen door een foto van je eigen werk en zo te zien heb je genoeg leuke taarten of cupcakes van jezelf om daarvoor te gebruiken
Nou, dat gaat lekker met al die 'positieve' reacties.
Ten eerste heb ik mij nu ingeschreven bij de KvK.
Ten tweede... diegene die de website voor mij had gemaakt heeft de cupcakes tot mijn spijt gebruikt van www.taartvandaan.nl.
Deze heb ik nu vervangen door mijn eigen gemaakte cupcakes. Excuses voor het ongemak, maar jammer dat sommige mensen dan ook nog eens een lullig bericht sturen naar mijn gastenboek en te laf zijn om dit ook nog eens anoniem te doen. Fijn dat er zo snel een oordeel wordt gevormd.
Tja, taartvandaan vond ik zelf een leuke naam en zag dat helaas het domeinnaam vergeven was en daarom www.detaartvandaan.nl ervan gemaakt. Domeinnaam was nog niet bezet dus .....
Ik wens iedereen veel bakplezier.
Hoi Daniëlle,
Dankjewel voor je reactie, erg netjes. Ik vind het totaal niet erg dat onze namen praktisch hetzelfde zijn (als je Daniëlle heet kom je sowieso al op Daan uit, haha) maar was wel verbaasd over de foto. Fijn dat je hem veranderd hebt.
Veel succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » De Taart van Daan