1 Laatst bewerkt door Alexandra13 (09-04-2011 21:31)

Onderwerp: Verjaardagstaartje met kroontje

Via Marjolein van dit forum heb ik dit taartje gemaakt. Omdat Marjolein in de buurt van Groningen woont en de opdrachtgever in Rotterdam had zij een oproepje geplaatst en is de opdrachtgever bij mij gekomen.
De opdrachtgever wilde precies hetzelfde verjaardagstaartje, maar ik heb aangegeven dat ik geen taarten namaak, maar er graag ook mijn eigen creativiteit oplos  kan laten. Dit is het resultaat geworden van het verjaardagstaartje met kroon:

http://94.100.124.138/1277200001-1277250000/1277238101-1277238200/1277238135_6_Wis5.jpeg
http://94.100.115.227/1277200001-1277250000/1277238001-1277238100/1277238088_6_XlWH.jpeg

2

Re: Verjaardagstaartje met kroontje

Wow super mooi! Kan me niet anders voorstellen dan dat ze met je eigen inbreng ook heel blij was!

Liefde is... elke dag een taartje

3

Wow mooi! Hoe krijg je de parels vast aan het kroontje? Het lukt mij niet...

4

Super mooi!

5

Dank jullie wel :)
De parels krijg je heel makkelijk aan het kroontje als het kroontje hard is en de parels nog zacht. Je prikt ze dan als het ware er zo op.

6

Hallo Alexandra,

Leuk om de uiteindelijke taart te zien. Had al een paar keer zitten speuren of ik iets kon vinden omdat ik niet meer van de klant had gehoord wie uiteindelijk de opdracht had gekregen.

Je hebt er een enorm leuke & mooie taart van gemaakt.
Fijn om te lezen dat je er toch nog een 'eigen' taart van hebt mogen maken.

Groet!
Marjolein

7

Ik vind m nog steeds prachtig! Danjewel voor je tip! Ga ik snel eens uitproberen!

8

Mlein schreef:

Hallo Alexandra,

Leuk om de uiteindelijke taart te zien. Had al een paar keer zitten speuren of ik iets kon vinden omdat ik niet meer van de klant had gehoord wie uiteindelijk de opdracht had gekregen.

Je hebt er een enorm leuke & mooie taart van gemaakt.
Fijn om te lezen dat je er toch nog een 'eigen' taart van hebt mogen maken.

Groet!
Marjolein

Ik was helemaal jouw naam vergeten, maar na wat speurwerk was ik er achter gekomen  ;) . Ik dacht dat de klant wel had laten weten wie het uiteindelijk geworden was. De klant vond het helemaal geweldig dat hij, door het berichtje wat jij op het forum had geplaatst, zo aan een taart is gekomen. Hij woonde 10 minuutjes bij mij vandaag.... stukje dichterbij dan winschoten ;).

9

Wat een snoepje! Heerlijk zoet  :Y

Groet, Jolanda

10

Jol321 schreef:

Wat een snoepje! Heerlijk zoet  :Y

Dank je  :) ... ik ben een liefhebber van zoete taarten.  Hoe zoeter en schattiger, hoe leuker ik het vind :)

11

Wat een schatje