1

Onderwerp: bolletjes...

Ik vind de bolletjes onderaan taarten helemaal geweldig. Nu begrijp ik dat ze gemaakt zijn met een silecone mold (als je dat zo schrijft). Maar deze zijn 25 euro. Vind ik best wel veel. Weet iemand een andere of goedkopere oplossing?

2

Re: bolletjes...

Seel schreef:

Ik vind de bolletjes onderaan taarten helemaal geweldig. Nu begrijp ik dat ze gemaakt zijn met een silecone mold (als je dat zo schrijft). Maar deze zijn 25 euro. Vind ik best wel veel. Weet iemand een andere of goedkopere oplossing?

Je kunt bij sillicreations kneedbare silleconen pasta kopen en zelf een mold maken. Dat is goedkoper maar ik vond het met die parelketting best lastig.
Denk er nu over om toch die dure te kopen want je kunt 'm wel bij veel taarten gebruiken, ik denk of hoop dat ie zich wel terug verdient.....

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Ik heb hem gekocht van mijn verjaardagsgeld en ik heb er geen moment spijt van gehad. Hij is duur, maar werkt ontzettend fijn! :Y

4

Het goedkoopst is met een spuitmondje gelijke rondjes uitsteken en balletjes rollen........

Ik heb er zelf 1 gemaakt met silli creations. Ik heb hem al wel kort getest, er komen mooie bolletjes uit. Of hij handig is om echt te gebruiken om een hele parelrand te gebruiken dat moet ik nog uittesten. Maar ik vind het in ieder geval een goed alternatief :)

6

Stephanie643 schreef:

Ik heb er zelf 1 gemaakt met silli creations. Ik heb hem al wel kort getest, er komen mooie bolletjes uit. Of hij handig is om echt te gebruiken om een hele parelrand te gebruiken dat moet ik nog uittesten. Maar ik vind het in ieder geval een goed alternatief :)

Ik heb de echte, zeg maar. Hij is idd niet goedkoop maar zijn geld echt waard. Je krijgt er wel een hele lange parelrand uit maar ik doe de parels ook in gedeeltes op de taart, zeker wanneer ik deze gedust heb omdat ik het nog steeds niet voor elkaar krijg om zonder knoeien de rand in zijn geheel mooi op de taart te krijgen. En je ziet er niks van omdat je de parels toch een beetje tegen elkaar drukt  ;)

7

Ik steek kleine bloemetjes uit en rol ze tot balletjes
Clairette

Je hebt ook een goedkope variant http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -630.html, maar die geeft (wat ik ervan heb gezien) minder mooie bolletjes. Je ziet vaak het randje van de vorm en het is maar 15 cm.

Bij de dure heb je gelijk 3 maten. Ik heb hem sinds een maandje en geen moment spijt. Heb alle drie maten al wel eens gebruikt. Dus z'n geld echt waard...

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....