Onderwerp: cijfertaart en een hartelijke, vrolijke bloemenweide
oma (is mijn lieve ex collega) wilde bij mij taart bestellen voor haar kleindochter die ergens in het midden van het land woont. nog de mogelijkheid geboden om hier een oproepje te plaatsen zodat ze niet zo ver zou moeten rijden met de taart maar daar wilde ze niets van horen. eigenlijk ben ik beredruk met verbouwingen en zo maar nee zeggen is niet mijn ding. iets met "vier, bloemen en vlinders enzo" was de opdracht. nu heb ik pas bij een banketbakker die ging stoppen met de zaak, alle cijfer bakblikken op de kop getikt voor 1 euro per stuk (jippie!) die was alleen niet groot genoeg voor 20 personen vandaar een hart erbij...
oma vond ze prachtig, had er tranen van in haar ogen. ik ben altijd zo gelukkig als mensen zo blij zijn met de taart die ik gemaakt heb. tijdens het taarten en in de periode ervoor heb ik meestal niet echt inspiratie en mopper ik wat af. als ze dan klaar zijn vind ik ze toch wel mooi maar pas bij die blijde reacties is het voor mijn gevoel pas echt in orde.
vulling bosvruchtencreme en jam
wat ben ik blij met mijn kenwood major, de botercreme is zo prachtig geklopt en mijn biscuit was nooit zo gelijkmatig hoog.

bedankt voor het kijken, reacties en tips zijn welkom hoor