1

Onderwerp: Eerste Hartjes

Mijn eerste hartjes. Pff, dat viel niet mee...

Laatst voor een vriendin een Lovecake gemaakt, omdat ze een half jaar getrouwd was; als verrassing voor haar man.

http://img27.imageshack.us/img27/4861/20110331lovecake.jpg

Tja, en toen had ik allemaal vulling en botercreme over, dus what is a girl to do? Precies. Nog een gemaakt... om te oefenen  ;)
Wat een stress. Had bijna de roller door het raam gemieterd. Het lukt me niet de lappen groot en dik genoeg te krijgen. Of ze zijn een mooie dikte, maar te klein. Meer marsepein erbij gedaan, en uiteindelijk weer een veel te grote lap, maar te dun, waardoor ik allemaal scheurtjes had... deze mooi verstopt achter de reep aan de onderkant. Dus uiteindelijk toch nog wel blij...

http://img197.imageshack.us/img197/1828/20110401rozepaarshart.jpg

Groetjes
Inge

Re: Eerste Hartjes

Goed zeg, echt mooi. Ik heb me ook een keer aan een hart gewaagd...maar over die poging wil ik het niet hebben (lol). Misschien als ik wat verder met de kunst van het taarten bakken.

3

Ziet er mooi uit hoor!!!!

4

hé, wat een leuk idee om die bloemetjes in de bloem te drukken.

Ik bak taart, ik eet taart, ik ben taart.
groetjes Ingrid

5

Mooie taartjes. Strak hoor.

Maaruh...Als ik nog een tip mag geven.... Ik denk dat die 2 hartjes op de bovenste taart misschien beter andersom kunnen. Nu zie je in het hele hart een bobbel en dat was andersom misschien minder geweest omdat je dan wat kan smokkelen met de dikte. Of onder het dichte hart het overig wegsnijden :think:

Zo te lezen is een hartvorm lastiger te doen???
ik moet 'm ook nog uitproberen.... wil proberen een 3D hart op een taart te maken.....

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

6

Ingretel schreef:

hé, wat een leuk idee om die bloemetjes in de bloem te drukken.

Hahaha, dat is precies wat ik dacht toen ik het zag  :Y

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!