1 Laatst bewerkt door Elis (07-04-2011 20:56)

Onderwerp: Het is Lente! Dat moesten we vieren met een ...

Taartje is gevuld met Kwartcitroenpudding van Mona :P
Afgesmeerd met botercreme van de mix.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JTK8SKCB.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FSNIE8HK.jpg

Zo jammer alleen dat de bovenkant niet strak is. Het voelde een beetje als lucht, het was er niet direct. Hoe kan dit? Hebben jullie nog ideeen of tips?

Alvast bedankt, ook voor het kijken.

www.joyofbaking.nl - ''pure passie''

2

Re: Het is Lente! Dat moesten we vieren met een ...

Heb je taart onderste boven bekleed ?, anders meer en beter met  botercreme afsmeren

Groetjes Ellen

Taart groetjes Ellen

3

leuk gedaan met die draperieën(schrijf je dit zo?)
afsmeren kan je beter doen met botercreme 1:1
botercrememix zit water in en daar kan je marsepein of fondant van gaan smelten.....
groetjes,chantal

4

Vindt 1:1 niet lekker. Heb gelukkig nog nooit problemen gehad, dat het ging smelten ofzo maar misschien moet ik toch maar iets anders proberen. Wat gebruiken jullie voor botercreme, afgezien van de 1:1 en van de mix?

www.joyofbaking.nl - ''pure passie''

5

Elis schreef:

Vindt 1:1 niet lekker. Heb gelukkig nog nooit problemen gehad, dat het ging smelten ofzo maar misschien moet ik toch maar iets anders proberen. Wat gebruiken jullie voor botercreme, afgezien van de 1:1 en van de mix?

Je kunt de botervreme 1:1 nog op smaak brengen met patidess , wat ik lekker vind is passievrucht en vanille

Groetjes Ellen

Taart groetjes Ellen

6

meringue botercreme 123 versie voor afsmeren en vullen, kan smaakje aan worden toegevoegd mmmmmmmmmm lekker
de meringeu bcr kan worden ingevroren gebruik maar even de zoek functie en je zult meer info vinden succes

Groetjes Marjon

7

Elis schreef:

Vind ik ook, maar mijn laatste 2 taarten gingen wel smelten  :( .
Met de patidess erdoor is het wel lekker hoor!