Onderwerp: Rozen Cupcake
Zo nu en dan geef ik een workshop (eenvoudige) marsepeinen rozen maken. Het is natuurlijk niet van hetzelfde niveau als Madhuri he 
Deze heb ik gisteren gemaakt tijdens de workshop!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rozen Cupcake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zo nu en dan geef ik een workshop (eenvoudige) marsepeinen rozen maken. Het is natuurlijk niet van hetzelfde niveau als Madhuri he 
Deze heb ik gisteren gemaakt tijdens de workshop!

Maduri's bloemen zijn super maar ik vind deze roos ook heel mooi 
hij is prachtig, leuk ook die glitters en wat een leuke kleurencombi!
Dat vind ik een super mooie roos hoor !
Groetjes Peggy
Heel mooi! Helaas zie ik op je website dat dit je laatste workshop was in rozen maken... heeeel jammer want die stond nog wel op mijn lijstje..
Hij is echt heel erg mooi geworden zeg!! 
Heel mooi! Helaas zie ik op je website dat dit je laatste workshop was in rozen maken... heeeel jammer want die stond nog wel op mijn lijstje..
Ik ga 'm nog een keer inplannen alleen dan zonder de uitsteker 
oh super!! ik hou je site in de gaten!
Nieuwe datums ingepland voor deze workshop 
Ach joh die Madhuri
Ik vind jouw Roos wel heel erg mooi hoor,
toppie
Groetjes Madhuri 
He wat jammer, ik kan 9 mei en 24 mei allebei niet... 24 mei sta ik zelf taarten te maken voor de verjaardagen van de kids en 9 mei heb ik geen oppas.. Helaas helaas. Komt vast wel weer een keer een rozenworkshop later!
Ach joh die Madhuri
![]()
Ik vind jouw Roos wel heel erg mooi hoor,
toppie![]()
Groetjes Madhuri
Als het eerst maar 19 april is, hahaha!
Heel mooi hoor.
Er is toch wel een verschil in het maken van marsepeinen rozen en de rozen van gumpast. Niet zozeer in het maken, als wel hoe het er uiteindelijk uitziet en deze ziet er erg goed uit!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rozen Cupcake