Re: Is dit wat voor een 13 jarig meisje?
the pink lady wauw
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Is dit wat voor een 13 jarig meisje?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
the pink lady wauw
Erg mooi hoor en ze zal er zeker blij mee zijn en het zonde vinden hem op te eten, dat zou ik tenminste vinden.
Echt wel!!!
Prachtig

Wauw, prachtige taart zeg, ik denk dat ze hem vast mooi vindt !
vindt ze niks
prachtig vindt ze 'm natuurlijk
slagroomcrème; is dat botercrème met slagroom 
Wat een prachtige meidentaart! Superkleurtje en heel strak!! Mooi hoor!!
Mijn oudste dochter is 6 jaar en zij helemaal gek worden als ze zo'n taart zou krijgen!!!
Ik denk dat die jongedame van 13 ook heel erg happy gaat zijn met haar taart! Hij is prachtig 
Errug mooi! En de vulling lijkt me ook
!
vindt ze niks
![]()
prachtig vindt ze 'm natuurlijk
![]()
slagroomcrème; is dat botercrème met slagroom
Hierbij heb ik de mix gebruikt voor botercreme en de slagroom patidess smaak aan toegveoegd... erggggg lekker...ook meringue creme met slagroom patidess is yummie.....
Oohhhhh, mooi
. Echt heel mooi. Die wil ik ook nog wel voor m'n verjaardag.......
Het doet mij ook beseffen dat ik nodig eens moet gaan investeren in goeie vierkante bakblikken......jouw taart is zo mooi strak.....

Super leuke stapel. 
Heel mooi Conny! En super strak 
super gaaf! Rete strak, heel erg mooi!
Erg leuke taart. Die handtas is ook erg mooi.
Hierbij heb ik de mix gebruikt voor botercreme en de slagroom patidess smaak aan toegveoegd... erggggg lekker...ook meringue creme met slagroom patidess is yummie.....
er zit ook mousse in de taart, dus kan niet zijn dat je crème gebruikt ivm koeling. Snap dan niet helemaal
waarom je geen slagroom gebruikt 
conny4u schreef:Hierbij heb ik de mix gebruikt voor botercreme en de slagroom patidess smaak aan toegveoegd... erggggg lekker...ook meringue creme met slagroom patidess is yummie.....
er zit ook mousse in de taart, dus kan niet zijn dat je crème gebruikt ivm koeling. Snap dan niet helemaal
waarom je geen slagroom gebruikt
Ik gebruik bijna nooit geen slagroom altijd slagroom creme(is nog lekkerder en lekker vast dus een goede vulling....deze taart was ook voor een vaste klant,en die kent de slagroom creme en zijn er dol op vandaar!!!
Wat een prachtige en strakke taart, ik vind hem helemaal top!
De vulling klinkt ook echt overheerlijk zeg!
Welke maten vierkanten heb je gebruikt om te stapelen, als ik vragen mag?
Neuh ... als ik jou was zou ik de bewaren voor een zeker meisje dat over een goede maand 34 wordt.
GAAAAAF!
Wat een prachtige en strakke taart, ik vind hem helemaal top!
De vulling klinkt ook echt overheerlijk zeg!Welke maten vierkanten heb je gebruikt om te stapelen, als ik vragen mag?
25x25 en 15x15
prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Is dit wat voor een 13 jarig meisje?