1

Onderwerp: Cupcake met marsepein: vulling?

Mijn marsepein moet op, maar een hele taart maken vind ik nu te veel (te groot). Ik heb nog nooit cupcakes gemaakt, maar wil dat nu eens proberen met marsepein erop. Maar wat doe ik daar dan als vulling in? (bij een taart heb je immers 2 lagen, maar dat is wat veel voor zo'n cakeje). Is het wat om er alleen wat jam in te spuiten?

2

Re: Cupcake met marsepein: vulling?

Ja hoor dat kan en is nog lekker ook.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

CC's hoef je niet per se te vullen, maar het kan inderdaad met jam, monchou, botercreme, vlaaivulling... Eigenlijk alles wat er ook in een taart kan.
Hier is frambozenjam, botercreme en een framboos favoriet bij de volwassenen. Kids liefst niets erin en lekker veel marsepein erop!

4

Bedankt voor de reacties!
Goed om te weten dat het ook lekker is zonder vulling. Mijn zoontje houdt inderdaad niet zo van die vullingen.
Dan neem ik aan dat het handig is eigenlijk gewone cakejes te maken en daar met botercreme de marsepein op te plakken. Leuk om zo eens te proberen!

5

Als je geen botercreme bij de hand hebt kun je bijv. ook plakken met een beetje jam of (witte) chocopasta

Groetjes, Elly

6

Hoi hoi
Ik ben laatst een beetje aan het 'freubelen' geweest met cupcakes. En heb ze gevuld met roompudding. Met de appelboor uithollen, spuitzak de leegte vullen. Daarna afgedekt met botercreme en versiert met marsepein.

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."