Onderwerp: vraagjes blanda
Hallo allemaal,
Ik ga vandaag naar de ikea.
Ik zou graag de blanda's meebrengen.
Welke blanda's nemen jullie dan? De glazen of de inox.
En welke afmetingen?
Bedankt voor jullie antwoorden.
Kelly en de kindjes.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vraagjes blanda
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Ik ga vandaag naar de ikea.
Ik zou graag de blanda's meebrengen.
Welke blanda's nemen jullie dan? De glazen of de inox.
En welke afmetingen?
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb de RVS-schalen. De kleine van 12 cm en die van 20 cm.
Leuk voor boltaartjes! De kleinste maat gebruik ik voor kinderfeestjes, de grootste is geschikt voor een taart voor 12-14 pers.
Veel plezier bij Ikea!
(PS: heb je de bureau-onderlegger al? Heel makkelijk om op uit te rollen etc.! Het ding heet Pröjs.)
de rvs variant en ze kunnen in allen maten alleen de grootste is wel heeeeel groot die zal ik niet nemen. je hebt ze ook heel klein 5 of 7 cm die heb ik ook, leuk als 1 pers taartje.
ik spray ze altijd in met bakspray van dr oetker dan gaat het er heel makkelijk uit.
[MOVE] --> Bakken & Vullen (aan een Blanda-schaaltje zit geen stekker )
Bedankt al voor jullie antwoorden.
De onderleggers staan inderdaad ook al op mijn lijstje .
ik spray ze altijd in met bakspray van dr oetker dan gaat het er heel makkelijk uit.
Ik weet niet wat ik dan altijd fout doe maar ik spray hem net als jou goed in maar ik moet altijd meppen en vechten met dat ding om de biscuit eruit te krijgen
mrij schreef:ik spray ze altijd in met bakspray van dr oetker dan gaat het er heel makkelijk uit.
Ik weet niet wat ik dan altijd fout doe maar ik spray hem net als jou goed in maar ik moet altijd meppen en vechten met dat ding om de biscuit eruit te krijgen
ohh vreemd nooit geen last van, moet wel eens even met een mes punt de randje los snijden en dan valt hij er zo uit. wel meteen uit de oven op een rooster storten he.
ligt er nou net weer een op het rooster af te koelen
ik heb ook de rvs, mar hierboven schreef iemand ook in de maat 5 of 7 cm, die heb ik nog nooit gezien bij onze ikea (amsterdam), want ik zoek al een tijdje naar die maat.
jawel hoor deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90112772
ik heb ze trouwens van de xenos die zijn net iets groter
OP naar de ikea dan maar weer! Bij de Xenos? heb vorige week nog bij diverse Xenoswinkels gekeken, maar zoeken is niet zo mijn ding, ik vind echt niets, behalve als het voor m'n neus staat (en zelfs dan niet altijd
staan bij de schalen enz, heb ze in den haag gehaald daar staan ze valk bij de bak spullen
Bedankt hoor.
Gisteren alles gevonden in de ikea. Ik heb 2 blandas gekocht een paar van die grote bureauonderleggers en de kleintjes ook om mijn versieringen
op te leggen.
Dit weekend eigenlijk echt geen tijd om te bakken, maar vrees dat ik het niet zal kunnen laten .
Dit is een veel te verslavende hobby.
mrij schreef:ik spray ze altijd in met bakspray van dr oetker dan gaat het er heel makkelijk uit.
Voor het vullen van de vorm 2 lange smalle reepjes bakpapier kruislings op de bodem van de schaal leggen, de uiteinden over de rand laten hangen. Na het bakken kun de bodem met de uiteindjes zo uit de vorm tillen.
seija10 schreef:mrij schreef:ik spray ze altijd in met bakspray van dr oetker dan gaat het er heel makkelijk uit.
Voor het vullen van de vorm 2 lange smalle reepjes bakpapier kruislings op de bodem van de schaal leggen, de uiteinden over de rand laten hangen. Na het bakken kun de bodem met de uiteindjes zo uit de vorm tillen.
dat deed ik ook eerst maar dan kreeg ik ze niet zo mooi als alleen met bakspray
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vraagjes blanda