1

Onderwerp: kieke...bumba...zat niet echt mee vandaag......

http://94.100.121.22/1276500001-1276550000/1276543901-1276544000/1276543940_5_2NcV.jpeg

Pff, het zat niet echt mee vandaag..viel me echt tegen deze taart maken.......vooral die randjes mooi krijgen valt echt niet mee!!! Laat mij maar gewoon taarten maken met zo'n parelrand....veel makkelijker!!
Merk dat ik steeds kritischer op mezelf wordt als ik naar al jullie taarten kijk. Je ziet elk oneffenheidje.....en zeker met foto's in het donker worden de taarten er niet mooier op merk ik.....nou ja, hoop maar dat de jarige er blij mee is!! Mijn meiden vonden hem in ieder geval wel erg leuk geworden!

Groetjes Anne

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

2

Re: kieke...bumba...zat niet echt mee vandaag......

ondanks dat het niet mee zat,
vind ik je buma echt leuk geworden  :thumb:

Cake makes your smile !!!

3

Vind hem ook mooi hoor! Maar ik ken het probleem doe ik ook zo kritisch kijken en vaak zien anderen dat niet.....

Echt mooi!  :thumb:

Hoe heb je het hoedje gemaakt, hij staat bij mij ook nog steeds op het lijstje?

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!

4

ik vind hem erg schattig! is je bumba hoofd een halve blanda trouwens?

It's never to late to become what you might have been

Het hoofd is van een balvorm.
Het hoedje is gemaakt van een taartkartonnetje van 20 cm met marsepein bekleed.....dus niet eetbaar.
Ja, dat kritisch op mezelf zijn is best moeilijk.....ik heb namelijk gewoon geen tijd om heel veel kleine details enzo te maken. Te druk gezin.....terwijl ik dat eigenlijk wel heel graag zou willen...maar ja, dat komt misschien wel weer als de kids (nu, 7,6,2 en 7 maanden) wat ouder zijn.

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!