1

Onderwerp: al drie dagen aan het nadenken over kleur taart wie helpt?

Goedemorgen,

Ik moet een lady gaga taart maken. Nu heb ik een masker gemaakt van zwart met goud. Maar ik kom er niet uit welke kleur ik de taart moet maken zodat het masker eruit springt. Zat eerst te denken aan rood of donker paars. Of toch voor goud gaan. Wie heeft een idee..

2

Re: al drie dagen aan het nadenken over kleur taart wie helpt?

Waarom niet zwart met paars en dan op de taart ook weer wat gouden accenten laten terugkomen! :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

aubergine kleur met goud accenten?

groetjes Anneliek

4

Zwart met goud wat er uit moet springen - dan zou ik een totaal afwijkende kleur op de taart doen. Knalrood of zo, of een hele lichte kleur (geel?).

Groetjes, Monica

Ik dacht meteen aan heel licht pastelroze  :Y

'I love it when a cake comes together'

6

Lila met zwarte zebra strepen :)

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

7

lady gaga is van de extremen dus je moet extreem gaan , gaga is niet gewoontjes maar juist compleet altijd het tegen over gestelde ervan , ze heeft 365 pruiken , ik zou dan voor een extreem taart kleur gaan die bijna vloekt met het masker eigelijk ,

ze draagt ook veel latex en leer en veel visnet kousen , waarom maak je dan niet een witte taart met visnet motief erover heen met icing gemaakt en daar springt het masker er zeker weten vanaf

groetjes nadine

8

fel roze knalt lekker

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje