Onderwerp: prinsessen cakepops
hallo dames
hier weer een werkje van mij dit zijn de prinsessen die bij de piraten horen die ik al eerder had geplaatst
ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
(ik vond ze nogal boos
)

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » prinsessen cakepops
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo dames
hier weer een werkje van mij dit zijn de prinsessen die bij de piraten horen die ik al eerder had geplaatst
ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
(ik vond ze nogal boos
)

Ze kijken inderdaad wat boos 
Ik denk dat dat komt door de donkere wimpers!
Overigens zijn ze wel heel leuk!!
haha ja ik vond ze ook al erg boos kmoet ff kijken wat ik daar kan doen
iemand een idee?
Ze zijn erg leuk, maar sommige kijken idd een beetje als de boze stiefzussen uit Assepoester.
Dunne wenkbrauwen tekenen, wat hoger boven de ogen?
Vraag anders Annelies, die heeft altijd geweldige ideeen
ok ik heb er nu wenkbrauwen boven getekend en nu kijken ze meer verbaast hahaha
maar goed alles beter dan een stelletje boze stiefzussen op een prinsessenfeest whahaha
maar bedankt voor de tip @heidimaris

Aaah wat super leuk
!!!!
Wat een leuk idee!
Ik zou denk ik de zwarte stipjes in de ogen niet in het midden doen, maar beide links- of rechts onderin. Dan kijkt ze wat bescheidener...
Ze zien er erg leuk uit. Ook de wenkbrauwen zijn zeker een verbetering. Persoonlijk zou ik voor de neuzen de huidskleur hebben gebruikt.dan ziet het. Gezicht er wet rustiger uit (wat minder donker)
Maar respect hoor wat een gepriegel.
Groetjes Sanne
Het is idd een verbetering
(kan ik rustig gaan slapen met de voldoening dat ik ook eens een goed idee had
)
nou de bedoeling was eigenlijk het te doen met eetbare inkt pennen maar helaas die wilde niet pakken op de candy melts
ik werd er steeds meer chago van dus toen dacht ik ik doe het maar met fondant want ja dan kan je ook dingetjes klein maken maar ja toen waren ze boos dus toen heb ik gekozen voor suikerstiften nou en dit was het resultaat maar ik ga absoluut op zoek naar een veel betere oplossing hoor want ik vind ze niet zo leuk als ik ze had verwacht dus als iemand nog ideeen heeft dan zijn ze welkom
ik vind het idee van de oogballetjes naar een kant ook een goed idee, maar de wenkbrauwen er boven zijn voor nu ook voldoende de volgende set ga ik proberen met de oogjes naar 1 kant met wenkbrauwen ja of ik moet een super goeie stift vinden die ook op candy melts werkt...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » prinsessen cakepops