1

Onderwerp: spoedje over decoren van een taart

hallo,

mijn collega wilt graag voor een van haar kinderen een zelf gemaakte taart hebben. Maar ze zou graag een beeldje van harry potter op hebben staan. Dit beeldje wil ze zelf niet maken van marsepijn maar juist een poppentje. Weet iemand waar ze deze kan kopen ze heeft alles al afgezocht

2

Re: spoedje over decoren van een taart

Marsepein doet geen pijn.... ;)

Wellicht in de speelgoedwinkels: Bart Smit, Intertoys etc.?

3

annick67 schreef:

Marsepein doet geen pijn.... ;)

Wellicht in de speelgoedwinkels: Bart Smit, Intertoys etc.?

het is haar eerste taart dus ze wilde niet moeilijk doen
en was alle speelgoed winkels langs geweest er was alleen van 23 cm maar dat is anders groter dan de taart :S

4

Bij ons bij de vlaaienwinkel (multivlaai of zo iets) kun je kant en klaar plastic taartversiering kopen, wie weet zit daar ook hp bij :think:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

5

Op twenga.nl worden er in de categorie film en boekfiguren Harry Potter figuurtjes aangeboden. Maar sommige zijn wel heel duur   :nooo Is een puzzelplaat geen optie? Dat lijkt me leuker dan een gekochte ventje op de taart.

6

persoonlijk vindt ik het zelf maken leuker. Maar een collega maakt de taart. Ik zal de site doorgeven dan kan ze zelf kijken wat ze er mee doet.

groetjes

7

persoonlijk vindt ik het zelf maken leuker. Maar een collega maakt de taart. Ik zal de site doorgeven dan kan ze zelf kijken wat ze er mee doet.

groetjes

Laten printen op frosty, uitsnijden, extra fondant erachter en neerzetten op de taart?