1

Onderwerp: Even voorstellen!

Hoihoi,
Inmiddels ben ik ook van de partij op deze leuke site. Ik ben getrouwd, heb een dochter van 11 en zoon van 8 en we wonen in het midden van het land. Nadat onze dochter voor haar kinderfeestje koos voor een taartenworkshop, ben ik helemaal in de ban van het taarten maken. Helaas nog weinig ervaring, dus ik zie enorm uit naar alle tips die ik hier aan zal treffen. De foto's van medebaksters zien er veelbelovend uit!
Hoop dat er binnenkort ook zulke mooie foto's van mij bij staan.
Groetjes,
Corine

2

Re: Even voorstellen!

Hoi Corine,

welkom op dit gezellige forum! Kijk en lees lekker rond! Ik zie je creaties graag terug in de parade.

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Wauw, Sonja, heb stiekem ff op in je foto-album gekeken. Wat een prachtige creaties...zulke mooie taarten wil je toch niet opeten ;) . Ben benieuwd wat ik allemaal bij andere baksters tegenkom. Zal zeker binnenkort wat foto's gaan plaatsen. Heb pas 4 taarten gemaakt, ze waren heerlijk en ik zou het liefst iedere dag een taart maken, maar helaas kost dat teveel tijd en geld. Om nog maar niet te spreken over de calorieën :nooo . Dus voorlopig maar even oefenen in het weekend of voor verjaardagen.

4 Laatst bewerkt door Etspaghet (08-04-2011 11:41)

Welkom Corine!!

Lekker blijven oefenen met taarten maken dan zul je zien dat het straks allemaal wat gewenniger is en makkelijker gaat!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess