Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hop,hop,hop mijn ...
Pagina's 1
leuk gepuzzeld!!! leuke taart!
Heey Masja
Ik heb een poosje terug ook ditzelfde plaatje gepuzzeld. Toevallig zeg. Vond wel grappig om te zien, haha.
Voeg m even bij
Leuk dat je met 1 plaatje 2 totaal verschillende taarten kan maken.
De mijne was ook een opdracht, Chevelle, 7 jaar en houdt van bladgroen, oranje en paars en van paarden, dusssssssssssssss....
Vind jou mal voor hout ook erg leuk, welke is dat?
Leuk taartej geworden 
wat een leukerd!! 
Heey Masja
Ik heb een poosje terug ook ditzelfde plaatje gepuzzeld. Toevallig zeg. Vond wel grappig om te zien, haha.
Voeg m even bijLeuk dat je met 1 plaatje 2 totaal verschillende taarten kan maken.
De mijne was ook een opdracht, Chevelle, 7 jaar en houdt van bladgroen, oranje en paars en van paarden, dusssssssssssssss....
Vind jou mal voor hout ook erg leuk, welke is dat?
wat grappig zeg! zoveel paarden en dan net dezelfde,maar idd heel anders. mijn mal is deze:
http://www.theeentaartspulletjes.nl/Web … mnerf.html
waw, wat mooi zeg.
Vind je paard echt mooi gemaakt 
Deze is zeker goed gelukt!
Heel mooi.
Groetjes Knollie ( Toepasselijke naam voor hier, hahaha)
Heb een paar weken geleden ook hetzelfde plaatje gepuzzeld...was mijn allereerste puzzeltaart (en dat is ook wel te zien haha)

Die van jou is echt erg mooi!!
Heb een paar weken geleden ook hetzelfde plaatje gepuzzeld...was mijn allereerste puzzeltaart (en dat is ook wel te zien haha)
Die van jou is echt erg mooi!!
zo leuk om steeds weer een andere variant te zien, voor een eerste puzzeltaart vind ik het ook goed hoor! wel leuk om te doen, zo'n blij paard
Grappig he! ik vond het ook erg leuk om te maken...mijn bloemen zijn eigenlijk sterren haha..ik had toen nog geen bloemen uitstekers. Verder was mijn nichtje er erg blij mee...het stukje waar het paard op staat mocht absoluut niet gegeten worden en zit nu in de diepvries haha
Mooi gepuzzeld!
Prachtig je paardje
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hop,hop,hop mijn ...